How to choose...?

Ik wil binnenkort beginnen aan het schrijven van een verhaal alleen ik heb zooooveel ideeën! :hammer: :hammer: :hammer: Ik weet echt niet welke ik moet kiezen… Zo heb ik bijvoorbeeld iets over iemand die n jongen online leerde kennen maar ook iets over 2 personen die elkaar hebben leren kennen en door allerlei struggles heen moeten om uiteindelijk gelukkig bij elkaar te kunnen zijn… Hoe maken jullie deze keuze altijd?

aller eerst probeer ik met iets de komen waar niet al 4724728 anderen verhalen van zijn…

Kies iets wat origineel is ja.

Is moeilijker dan je denkt xD Maar oke ik zal er verder over nadenken… Maar die verhaal over die 2 personen is dan wel gebaseerd op een waargebeurd verhaal dus ik weet niet of dat ook weer scheelt

Hm, ik vind waar gebeurde verhalen juist mooi! Gewoon doen joh. :grinning:

Is het dan niet nog steeds beetje cliché? Het gaat over liefde enzo =/

Ja dus? Ik hou van liefdes verhalen hahaha, als je het post zal ik reageren!

Ik begin gewoon. Ik maak wel wat plannen, ik bedenk een titel en ik ga schrijven. Ik heb nu ook een verhaal hier op GS waarvan ik zelf vind dat de titel niet meer past.
Je kunt het misschien combineren, die twee ideeën. Wat ik dan doe is gewoon beginnen met schrijven en zien wat eruit komt. Ik weet niet of dat bij jouw ook werkt, maar het is een tip.
Succes! (Met kiezen en schrijven)

Thnxx! Ik zal wel gewoon beginnen met schrijven haha. Komt vast wel goed!

Veel succes :slightly_smiling_face:

Veel succes ja!