How to be a girly girl?

Heej
Ik heb écht jullie hulp nodig. Ik vermoed dat jullie de film Legally Blonde al hebben gezien? :wink: Het is echt mijn lievelingsfilm en ik bewonder Elle echt op alle vlakke (ookal is het ‘maar’ een personage)! Ik zou graag zijn zoals zij, een girly girl. Ik heb al verschillende dingen opgezocht op internet, maar er staan vooral dingen over het uiterlijk en niet het gedrag. Eigenlijk heb ik toch al ongeveer de looks (kettingen, oorbellen, dingen voor in het haar, gewone kleren natuurlijk ;p, . . .), maar niet het gedrag (denk ik). Ik heb er niks aan van er zo uit te zien, want het verdwijnt helemaal omdat ik me niet zo gedraag (en voel). Hebben jullie tips voor mij? Ook qua kleding, andere spullen (voor school, uw kamer, . . .)?
Ik hoop dat de girly girls onder jullie (en de andere als ze willen :grinning:) mij kunnen/willen helpen!
Thanks!
:couplekiss_man_woman:
PS: Het klinkt mss raar dat ik mezelf wil veranderen, maar dat heb ik nodig en ik wil niet zijn zoals ik ben, ik wil echt een girly girl zijn!

Wat is er mis met hoe je nu bent?

Waarom wil je zoals Elle zijn :’)
ik vind haar niet echt een voorbeeld of zo XD
Maar oke oke, ik denk dat je dan… ik weet niet, veel moet flirten of zo?
Of euhm, huppelig moet lopen?
Sorry i dont know XD

act stupid

haat aan girly girls haha xD
uhm… geen idee hoe ze zich gedragen, als ik denk aan een girly girl dan denk ik gelijk aan zo een bitchy cheerleader xD
uhmmm… felroze nagellak, felroze pumps, grote oorringen, bh zichtbaar, handtasje…

buy a chihuahua and call him Bruiser.

-

Dat je jezelf wilt veranderen oké, maar zoals Elle?
In de film is het leuk ja, maar in real life zou het echt te ver gaan als je je zo zou gedragen!
Blijf gewoon jezelf :slightly_smiling_face:
En als je je uiterlijk zoals haar wilt, veel roze, blonde haren, en alles lekker tuttig?

Nou. Elle wordt gedumpt door haar vriendje omdat ze dom is.
Dus je moet je dom gedragen.
Leuk hè?

Waarom zou je zo’n prissy meisje willen zijn?
Bah…

je kan niet zomaar veranderen in iets wat je totaal niet bent, je kan moeilijk je hele leven iemand anders "spelen"dan wie je werkelijk bent, het is toch veel fijner als jij (en andere mensen) jezelf respecteert voor wie je echt bent.
een stuk minder vermoeiend ook…

als je denk dat je wel zo bent maar gewoon verlegen bent in het bijzijn van anderen kan je wel langzaam aan proberen minder verlegen te zijn en dus wel meer jezelf te zijn.

En dan wint ze zo’n hele rechtszaak omdat ze weet dat je niet onder de douche mag met een permanent!
En dan wil hij haar terug.
Prachtfilm, realistisch ook.

Hee, ik kijk nu een film met haar erin. Waarvan ik het boek heb gelezen;
Just like heaven.

OT: Waarom wil je inderdaad zoals zij zijn? Ze is facking dom.
Maar goed; veeeel roze dus, en dom doen, lipgloss, everything.

Ja ik zou mij nooit compleet in het roze vertonen en sommige dingen zijn overdreven (om grappig te blijven), dat weet ik. Maar ik bedoel in grote lijnen, snap je?
En ik blijf vriendelijk, dus geen bitchy cheerleader haha :grin:

Make-up en hakken?
Maar waarom, in hemelsnaam

uhm is het niet een beter idee om gewoon jezelf te zijn?

Emo’s zijn toch ook niet al heel hun leven emo?

www.wikihow.com , zoek naar: how to be a girly girl.
klaaar.

Nou, die elle is nogal een doos vind ik. Dus gedraag je enorm dom. En draag veel roze. Maar ik zou gewoon jezelf blijven, jij bent niet elle jij bent JIJ. En dat zou ik zo houden, constant acteren is echt… moeilijk en dan raak je uiteindelijk jezelf kwijt.