'' How to be a Bitch ''

nou,
ik heb ruzie met een nja ‘’ nieuwe ‘’ vriendin, ik ken haar maar een paar maanden, maar ze doet heel erg bitchy, schrijft briefjes over me, roddelt etc. etc. dat heeft al aan dat onze vroegere vriendschap niks betekende.

Nu heb ik het probleem dat ik totaal géén bitchy-type ben. ik ben egt een softtie.

Ik heb haar gelukkig geen geheimen verteld, maar ik weet wel heel veel geheimen en dingen die ze zei en niet mocht zeggenvan haar, zoveel dat als ik ze aan bepaalde mensen vertel ze haar hele schoolleven ( nog anderhald jaar eigenlijk, dan examen) gepest kan worden, maar ik verlaag me niet tot dat niveau.

Ik wil me zoals ik zei niet verlagen tot dat niveau, maar wat tips waarmee ik wel gewoon antwoord kan geven als ze iets lulligs zegt heb ik wel nodig, ik wil me niet verlagen, maar als ik zie dat ze een briefje schrijft of wat over me zegt sta ik met een mond vol tanden,

Een vriendin zei ook al tegen me, als zij je niet mag, dan maakt ze je leven zuur, en dat wil ik natuurlijk niet, ik wil wel gewoon goed voormezelf op kunnen komen, en dat kan ik dus helaas niet. Tips?

xoxo

dumpen, negeren, of slaan natuurlijk :smirk: :smirk:,
upje dus !

als ik jou was zou ik gewoon mezelf blijven,
en niet een bitch willen worden.
als iemand je het leven zuur wil maken doen ze dat toch wel,
of je nou wel of niet een grote mond terug hebt…
als je gewoon lekker je ding blijft doen,
en met andere mensen bevriend raakt,
kun je haar waarschijnlijk gewoon negeren.
vaak is de lol er dan al af voor de pester

Ik zou, zoals Denise zegt, gewoon jezelf blijven.
Hou de eer aan jezelf en blijf wie je bent. Je moet je echt niet gaan verlagen tot haar niveau want dan overtreft ze jou toch wel weer.

Je kan het natuurlijk negeren, maar het is wel vervelend, dus als je van je af wilt bijten: haar ermee confronteren.
Als je ziet dat ze een briefje schrijft ofzo, poeslief vragen: ‘Mag ik eens lezen?’. Waarschijnlijk zegt ze dan ‘nee’ , maar eigenlijk hoef je dan niet eens meer iets bitcherigs te zeggen zolang zij maar weet dat jij het niet allemaal stilzwijgend laat gebeuren. Als ze zegt ‘het gaat over jou’, gewoon lollig doen van, ‘ben ik zo interessant?’.
Dus laat je niet teveel kennen, en laten merken dat je het erg vindt,
maar maak haar gewoon duidelijk dat ze triest en kinderachtig is.
Zo iemand zal waarschijnlijk doen alsof ze het allemaal niet erg vindt, maar daar gaat het niet eens om. Je doet in ieder geval iéts en laat zien dat je niet bang voor dr bent ofzo.

Verlaag je idd niet tot haar niveau.
Als vriendin zou ik haar meteen dumpen (voor zover je dat nog niet gedaan had)!
Voor de rest zou ik Celebration’s advies opvolgen!
Veel succes.
Hebben andere kinderen hier trouwens ook last van die reclame die over de tekst in de beginpost staat?

Ik zou niet de bitch uit gaan hangen,
want dan kan jij daar later mee gefonfronteerd worden.

Negeren, anders blijft ze doorgaan. Sommige meiden kicken op de reacties van hun ‘slachtoffer’.

^ of juist sommige niet.
ik ben zelf meer iemand die een grote mond teruggeeft en als het moet slaat.
zo had ik ruzie met een meisje en sindsdien we hele erge ruzie hadden gehad is het klaar en kijkt ze me niet eens meer aan.
gewoon een keer goed boos worden lijkt me,
vraag een keer recht in haar gezicht (het liefst met mensen erbij)
waar ze mee bezig is, wat haar plan en doel is en waarom ze zo de bitch
uithangt. als ze zegt dat je je mond moet houden ofzo gewoon zeggen
ja wat nu vraag ik het je en weet je niks je bent wel sneu hoor,
nja en ik denk dat het dan wel stopt…
laat je leven niet verpesten door zon domkind…

Ik zou juist lekker bitchy terugdoen. Heel laag misschien, maar het werkt wel, en ze verdient het, denk ik dan. Maak opmerkingen die bijna niemand snapt maar jij en zij wel (door die geheimen). En wordt gewoon 1x boos op haar, want niemand vind het leuk als iemand gepest wordt en dan heb jij denk ik wel veel mensen aan jouw kant staan? Zeg dat ze normaal moet doen en dat ze echt sneu bezig is enz. Als dat nog niet werkt, dreig dat je al haar geheimen gaat rondvertellen. Dan verdient ze het!

ik zou zeggen: hou je bek of ik zorg ervoor dat je een heel kut schooljaar krijgt! :slightly_smiling_face:

Gewoon, denken dat ze het niet waard is? -pff loreal reclame- want dat is ze eigenlijk ook niet…

Slecht idee, dan krijg je zo’n “Oh en wat ga je dan doen?” reactie terug. En dan sta je pas met een bek vol tanden.

Probeer ze idd zoveel mogelijk te negeren of onverschillig te reageren als ze weer lullig over je praat. Je kan misschien op zo’n moment ook eens laten vallen “dat je genoeg weet over haar om de hele school te doen roddelen over haar” (daarom hoef je het nog niet daadwerkelijk te doen zoals je niet wilt ook niet)… Maar misschien dat ze dan wat minder piept :slightly_smiling_face:

ik zou gewoon een keertje al die woede die in je zat op haar poep hoofd spugen en als het nog moet slaan, zoals Minkaa het zegt, je leven niet verpesten of geïriteerd laten raken door zo’n dom wijf!

ik ken ook zo’n kind die ook zo met mij deed, OOH ik was echt kwaad wat ze over mij aan het roddelen was, dus ik ging in de pauze op school waar iedereen bij was een bitchfight gehad en toen had ik haar nog eens hard in haar face geslagen ( hihihi >:grinning: ze kreeg lekker traan ogen) daarna was ze zo stil als een muisje…

De waarheid doet meestal het meest pijn, vertel haar dat ze dom bezig is en dat jij erboven staat
en je mag er best vuil bij kijken als je maar naar de rest van de wereld blijft lachen (:

drop her like an ice cold ice cream on a hot summer day… but just… don’t cry at the and… 'cuz shes no ice cream :slightly_smiling_face:

waarschijnlijk weet ze gewoon wat ze doet en wil ze zo zijn… zoeok een andere vriendin die haar vervangt.

Soms is het echt leuk om gemeen te zijn hoor, het is veel verleidelijker dan het te negeren.