nou,
ik heb ruzie met een nja ‘’ nieuwe ‘’ vriendin, ik ken haar maar een paar maanden, maar ze doet heel erg bitchy, schrijft briefjes over me, roddelt etc. etc. dat heeft al aan dat onze vroegere vriendschap niks betekende.
Nu heb ik het probleem dat ik totaal géén bitchy-type ben. ik ben egt een softtie.
Ik heb haar gelukkig geen geheimen verteld, maar ik weet wel heel veel geheimen en dingen die ze zei en niet mocht zeggenvan haar, zoveel dat als ik ze aan bepaalde mensen vertel ze haar hele schoolleven ( nog anderhald jaar eigenlijk, dan examen) gepest kan worden, maar ik verlaag me niet tot dat niveau.
Ik wil me zoals ik zei niet verlagen tot dat niveau, maar wat tips waarmee ik wel gewoon antwoord kan geven als ze iets lulligs zegt heb ik wel nodig, ik wil me niet verlagen, maar als ik zie dat ze een briefje schrijft of wat over me zegt sta ik met een mond vol tanden,
Een vriendin zei ook al tegen me, als zij je niet mag, dan maakt ze je leven zuur, en dat wil ik natuurlijk niet, ik wil wel gewoon goed voormezelf op kunnen komen, en dat kan ik dus helaas niet. Tips?
xoxo