How NOT to look emo.

Hiiiiiii meisjes,

Ik hoor de laatste tijd echt heel vaak dat ik er ‘emo’ uitzie (door vriendinnen). Dat wil ik helemaal niet eigenlijk.
Ik draag gewoon liever de ‘rustigere’ kleuren.
Ik draag veel zwart, ik snap dat zoiets mij dan ‘emo’ kan maken, maar ik wil echt niet stoppen met zwart dragen.
Ik hou van studds, ripped jeans, baggy truitjes en zwarte nagellak EN ik heb van mijzelf al wel echt donker haar en een hele lichte huid (kan het ook daaraan liggen?)
Het is trouwens ook niet zo dat ik de hele dag met een T_T -gezichtsuitdruk rondloop
en dat ik nooit wat zeg… dus daar hoeft het niet aan te liggen…

Weten jullie hoe ik minder emo kan lijken zonder mijn kledingstijl te veranderen?

En het spijt me als ik iemand kwets met mijn topic.

foto?

Ik zou me er niks van aan trekken.
Beetje sneu als je je kledingstijl gaat aanpassen voor je vriendinnen omdat ZIJ vinden dat jij er zo en zo uitziet, terwijl jij je niet zo voelt.

Wat voor schoenen heb je aan dan?
Want ik draag ook wel vaak dingen met studds enzo. Maar mij is nog nooit gezegd dat ik emo lijk. :stuck_out_tongue: Misschien een keertje een ander kleurtje nagellak opdoen? Of je haar verven? Kan ook leuk zijn (: Maar misschien leuk als je ook een beetje kleur in je outfits gooit :grin:

Nee daar doe ik niet aan :’)

Ik heb altijd enkellaarsjes aan (met studds)… Maar dat vind ik gewoon mooi.

Ja ik denk erover na om mijn haar lichtbruin te verven :'D
dankje!

Oh dat heb ik ook hoor ;p Oké graag gedaan! Hoop dat je er wat aan hebt, haha. (:

Het is niet zo dat ze kritiek hebben ofzo op wat ik aanheb, maar ze vinden me er een ‘gewoon’ emo uitzien. En that’s it. Ikzelf maak uit wat ik ervan vind, snap je.

ik heb ook enkellaarsjes met studs, maar ik vind die niet emo ofzo

Waarschijnlijk ligt het aan hoe ik het combineer…

Draag je alleen donkere broeken? Of ook lichtere spijkerbroeken? :grin:

Vandaag nog gewoon skinny jeans aangehad(blauwe weetjewel XD) met een donkerrode shirt (ik hou gewoon van donkkerrood) en zwarte enkellaarsjes met studds.

En toen hoorde ik dat er ‘punkerig’ uitzag -.-"""""

Heerlijk al die labels van tegenwoordig.
Makkelijker gezegd dan gedaan: niks van aantrekken, wat wil dragen moet je dragen :slightly_smiling_face:!

Oke (sorry dat ik zo veel vraag haha)
Misschien leuk om ook leuke accessoires aan je outfit toe te voegen? :slightly_smiling_face:

Haha ik vind het niet erg hoor :slightly_smiling_face:

Denk je dat dat zou helpen? :grinning:

Ja, dat zou kunnen :grin:
En inderdaad, ook wat lichtere kleding zo nu en dan aantrekken misschien.
En als je vaak donkere make-up draagt, misschien wat meer lichte make-up opdoen? (:
(blush, lichte lipgloss, niet te donkere oogschaduw etc)

Oke dankje, ga ik proberen! ;d

nouja raar zeg… aardige vriendinnen maar iig jij meot aanhebben wat jij wilt he. maar misschien is een ketting met een grote hanger (erg meisjesachtig) wel iets voor er bij met van die grote kralen er aan en zo… niet dat ik jou nu niet meisjes achtig vind maar ik hoop dat je snapt wat ik bedoel

misschien je kleren anders proberen te combineren?
wat voor donkerrood shirt had je aan dan?

-kom ik even in het gesprek-
Die acessoires helpen als ze een beetje vrouwelijk zijn zegmaar, wel denk ik :]. Mooie armbanden o.i.d. Maar dan moet je het wel zelf leuk vinden!