How I met your mother

Mijn nieuwe favo serie! wat vinden jullie ervan?

Voor degene die het niet kennen: fijne sitcom om 18.30 op RTL5, elke werkdag. Gaat over een jongen die op zoek is naar de liefde van zijn leven.

Aaaaah, heerlijke serie.

En het is eerder een love story in reverse, zoals de makers het noemen :wink: Een liefdesverhaal achterstevoren verteld, we WETEN dat Ted eindigt met de liefde van zijn leven, alleen weten we nog niet wie het is!

Ik zit op het moment middenin het vierde seizoen, en het blijft fantastisch. Het leukste aan de serie vind ik dat het hilarisch is, maar dat het ook ‘hart’ heeft, het is echt hartverwarmend af en toe.
En Marshal en Lily zijn zo lief samen <3

En nog een van de beste dingen zijn natuurlijk alle catchphrases en alles wat eruit komt xD
“It’s gonna be legen… wait for it… dary!”

Mijn moeder kijkt altijd wie is de chef. En als ik dan toevallig in de kamer zit is dat programma daar altijd voor .Gatsie ik ergerde me atlijd dood. Maar dat komt waarschijnlijk omdat je middenin de aflevering valt.

ik vind dat ‘in reverse’ een beetje apart, want het enige is dat aan het begin die kinderen op de bank gaan zitten luisteren naar hun pa.
Ik heb tot nu toe alles gedownload en ben nu met kijken halverwege seizoen 1, maar kijk ook de meeste afleveringen op tv. En inderdaad marshall en lily zijn zo lief :slightly_smiling_face: En barney is gewoon awesome :wink:

Nou ja, bij de meeste series is het dat mensen gewoon hun leven leven, en dat wij dat zien ontvouwen en dat het onzeker is hoe de toekomst eruitziet.

Hier weten we grotendeels al wat de toekomst is (Ted is getrouwd en heeft kinderen, Marshall en Lily zijn nog steeds samen, Ted is nog steeds bevriend met Barney en Robin) alleen weten we niet hoe we er komen, dus vandaar dat ‘in reverse’.

Verder is volgens mij hoe Ted de ‘Mother’ ontmoette ook niet het belangrijkste in de serie, de meeste verhalen gaan gewoon over wat hij allemaal uitvoerde met zijn vrienden :grinning:

Aan het begin was ik helemaal voor Ted/Robin, maar je weet gewoon zeker dat zij nooit samen zullen zijn (nu ben ik een beetje voor Barney/Robin, omdat ze gewoon zo goed bij elkaar passen en Barney zo lief is als hij het over Robin heeft :slightly_smiling_face:, maar ik heb zo’n beetje ieder lid van het groepje wel met een ander ‘geshipt’ tijdens de show (behalve Lily/Ted en Lily/Barney. Nee, gewoon, nee).

Barney is hilarisch, inderdaad, maar ik ben ook een Marshall fan, ook omdat hij vaak zo ondergewaardeerd wordt. Ik vind zijn catchphrase ‘lawyered!’ ook erg leuk xD

Maar bij In reverse denk ik aan het hele verhaal gaat achterste voren, dus dat we zien hoedie kinderen krijgt, daarna hoedie trouwt, daarna hoe hij in de relatie is en daarna hoe die uiteindelijk het meisje vond. Maarja, nevermind :wink:

marshall is gewoon schattig, idd hoe hij soms zo lekker sullig over kan komen. Ik vind barney’s catchphrase ‘Haaaaaave you met ted?’ en ‘phone five!’ ook geweldig. :slightly_smiling_face:

ik vond ted en robin eigenlijk ook niet zo goed bij elkaar passen, zij is veels te dominant en serieus voor hem. Dan zijn Barney en Robin samen beter ja :slightly_smiling_face:

Haha, neeeee, Ted is juist te serieus voor Robin! Hij is op zoek naar een meisje met de bedoeling om trouwen en kinderen te krijgen, en dat wil zij absoluut niet xD
Maar Robin is ook gaaf. De Slap Bet aflevering is echt super xD

Haha, phone five was inderdaad wel leuk, maar er zijn zoveel variaties op die high five xD Freeze frame five, tiny five, hypothetical five…
En “suit up!” natuurlijk. Mijn favoriete gebruik daarvan is “What are you doing?”
“I’m birthday-suiting up!”
of “You are suited in an unmistakably upward direction!”

Maar jaaaa, Marshal is lief. Ik vind het geweldig als hij zingt over wat hij op dat moment aan het doen is xD En in seizoen vier heeft hij heel veel interactie met Robin, die twee zijn hilarisch samen.

Je moet trouwens de HIMYM bloopers eens opzoeken op Youtube, die zijn ook echt fantastisch.

Ik vind het een verschrikkelijke serie, vooral in t begin; Kids…

en dan zo’n wijze opa stem :’)

Dat is Bob Saget! En ik vind het juist fantastisch, omdat je er na een tijdje achterkomt dat Saget!Ted eigenlijk een ontzettende leugenaar is en allemaal stukken weglaat of verandert in wat hij zijn kinderen vertelt xD

Geweldig.

UPUPUPUP

Ik vind het echt geweldig. Bij uitstek de grappigste serie ever!

LOVE IT!!

.

‘‘Hi. Haaaaaave you met Ted?’’
Ik zit nog midden in het eerste seizoen. Dit topic(en de zomervakantie) komt als geroepen, want ik heb iemand nodig die ervoor zorgt dat ik het blíjf kijken, want ik ben zo slecht in dingen afmaken. xD
Wel ontzettend geweldig, die serie. Echt heel erg leuk.

ja ik ben er ook pas net in begonnen, ben bij aflevering 12 nu, jij?
ik vind het echt super leuk en wil echt weten wie nou de moeder is :stuck_out_tongue:

Is wel grapppig, kijk ik soms.

Ik vind het wel grappig

Ik vind het zooooooo leuk!

Legen… wait for it… DARY.

Mijn lievelingsserie hihi.