Dit verhaal is gebaseerd op mijn leven, er zijn natuurlijk dingen die ik er bij verzin. Ook de namen zijn veranderd, maar voor de rest klopt het wel ongeveer met mijn leven…
Het gaat over Sharice, een meisje van 13 die in de 2e klas zit en gewoon een normaal meisje is.
Sharice keek voor de zoveelste keer op haar horloge, ze haatte het dat de zomervakantie alweer om was. De zon, camping, en leuke jongens zaten nog vers in haar geheugen. Ze dacht terug aan de dag dat ze haar eerste zoen had gekregen van een jongen van de camping, en dat ze er later acherkwam dat hij wel 3 meisjes op 1 dag zoende. Niet bepaald de perfecte jongen om je eerste zoen van te krijgen, maar ze had het niet erg gevonden op dat moment. Ze keek weer op haar horloge. Moesten lessen nou echt 50 minuten duren?
Meneer Akkerman, haar leraar Aardrijkskunde, keek haar even strak aan. ‘Kun je voor me herhalen wat Dennis net zei, Sharice?’ zei hij. ‘Ehm, eigenlijk dacht ik even ergens anders aan meneer.’ zei ze en ze bloosde een beetje. ‘Oke schrijf de tekst van hoofdstuk 1 dan maar over en lever het vrijdag in, je kent de regels Sharice.’ zei hij streng. ‘Ja meneer’ zei ze, en ze zuchtte. Ze keek naar hem en wachtte tot hij niet keek. Toen smste ze razendsnel naar haar buurmeisje en beste vriendin, die een klas lager zat. Nynke. Jup, eerste dag en ik heb alweer strafwerk te pakken.. Niet veel later kreeg ze een smsje terug. Ik help je wel lieve, stond erin. Sharice glimlachte en keek uit het raam van het klaslokaal. Er fietste net een groep jongens langs, ze kende geen van allen. Maar ze wist dat ze bij een vriendin van haar, Denise, in de klas zaten. Een jongen met zwart haar keek opzij en hun blikken kruistten elkaar…
verder?