How do you wear a Bobby Pin

PRO TIP: 3 Things you didn’t know about Bobby Pins

1. The bumpy side should always touch your scalp. It keeps the pin from sliding out.
  2. There is such a thing as a bad bobby pin. When the two legs of a bobby pin cross over themselves, the pin is damaged and it will never work right. Toss it.
  3. Bobby pins hold up hair - they don’t defy gravity. If you insert the pin going down, hair will slide out of it. To create secure styles, make sure your pins point up.

is dit met google translate gedaan ofzo

sorry maar waar heb je het over

rot nou eens op met je kut bobby pin steek hem in je hol ofzo

:grinning_face_with_smiling_eyes:

uh ok

nu sta je in het hilarische quotes van girlsceners topic. alsjeblieft :heart::heart:

wat lief dat doet me echt veel #respect #love

Oh. Engels nu.

weet ik. ily #liefde #afkorting #hashtag #likeforlike #follow4follow #kusjes #voor #mijn #bestie #liefde #dutch #girls #dickerina #mettlesome #kayleigh #yael #bff #mijn #liefde

ok. doei. hahahaha

dit is het vertaalt/vertaald trouwens dus als iemand wilt weten waar der domme nederlandse tekst vandaan kwam

PRO TIP: 3 dingen die je niet wist over Bobby Pins

1. De hobbelige kant moet altijd uw hoofdhuid raken. Het houdt de pin eruit glijden.
  2. Er is zoiets als een slechte haarspeld. Wanneer de twee benen van een haarspeld kruis over zichzelf, de pen beschadigd is en het zal nooit werken goed. Gooi het.
    . 3 Bobby pins houden haar - ze geen zwaartekracht te trotseren. Als u de pen plaatst naar beneden gaat, zal haar schuift uit. Om veilig stijlen maken, zorg ervoor dat uw pennen omhoog wijzen.

Krijsende struisvogels nog aan toe wat is dit nou weer

#food

Door je vertaling dacht ik even dat het over iets als een spiraal ging

Hahahahahaha wauw.