hoi, ik ben voor mijn vriend een doos aan het vullen met allemaal leuke dingen, nu wil ik ook nog houte hartjes erbij doen en dan in verschillende talen ‘ik hou van je’ erop schrijven.
weten jullie misschien waar ik houte hartjes kan kopen ? ik ben al bij blokker,kruidvat,xenos,hema,action en v&d geweest. nergens hadden ze iets.
weten jullie misschien ietS?
al bedankt!
xx
Crea art misschien? Of andere hobbywinkels?
Ben je handig met gereedschap of ken je iemand die handig is met gereedschap?
En anders misschien de Intratuin? Misschien hebben ze wel zoiets bij hun woonafdeling.
ik heb dat gezien bij een tuincentrum (zwinkels ofzoiets) voor in de kerstboom haha waren geloof ik wel duur
bij diverse tuincentrum live & garden heb ik van die kleine houten hartjes gezien voor ¤3,-
zelf maken? met een figuurzaag, xd
helaas is er niet een tuincentrum waar ik makkelijk heen kan, vanwege de sneeuw enzo. en zelfmaken is niet zo’n goed idee hahaha xD
Bij de hobbywinkel kan je het ook kopen, iedergeval bij die van mij dan
wij hebben geen hobbywinkel in de buurt. de dichtsbijzijnde is 3kwartier fietsen, en met dese sneeuw duurt het dan nog langer
Bij ons heb je zo’n mega bazaar, zo’n winkel met dingen die niet duurder zijn dan 10 euro, daar hebben ze zo’n hartjes.
ik heb een leuke witte van de intratuin,die je op kan hangen. ik heb een grote maar je had ook van die kleintjes
dille & camille, had ze. voor ¤0,25 per stuk.
ik heb net het kado aan me vriend gegeven, dus ik heb het niet meer nodig
eventueel kan er een slotje op dit topic !