Heeey beste girlsceners
Eerst en vooral, bedankt dat jullie dit gewoon al willen lezen en ik hoop echt dat jullie me wat meer kunnen helpen…
Dus, ik ben vandaag net 3 maanden samen met men vriendje. De eerste 2 maanden deed hij nog al de moeite voor mij, smste me elke avond, sprak altijd direct op de chat. Maar de laatste maand heb ik het gevoel dat hij me wat achterwege laat :s normaal zagen we elkaar maar 1 keer per week op woensdag, maar dat is sinds kort veranderd. Nu zie ik hem misschien maar 1 keer per 2 weken, wat ik echt heel jammer vindt! Soms twijfel ik wel of hij nog van me houdt… Hij smst me bijna niet meer vanzelf, spreekt niet tegen me op de chat en ga maar door. Als ik dan eerlijk men mening zeg (via sms) reageert hij altijd agressief terug terwijl ik niks verkeerd doe, ligt het nu aan mij? Maar als we dan eens afspreken, doet hij zo anders tegen me dan kan hij niet stoppen met te zeggen dat ie van me houdt en hij heeft me al aan iedereen van zijn familie voorgesteld… Maar zou hij dat wel echt bedoelen? We hebben de laatste tijd nogal wat ruzietjes (via sms dan) ;( Wat denken jullie hierover? Ik vind het echt moeilijk, het is zo mijn eerste vriendje waar ik toch al lang mee samen ben en die zijn moeilijk los te laten!
xx