Houdt hij wel van me...

Heeey beste girlsceners :wave:

Eerst en vooral, bedankt dat jullie dit gewoon al willen lezen en ik hoop echt dat jullie me wat meer kunnen helpen…

Dus, ik ben vandaag net 3 maanden samen met men vriendje. De eerste 2 maanden deed hij nog al de moeite voor mij, smste me elke avond, sprak altijd direct op de chat. Maar de laatste maand heb ik het gevoel dat hij me wat achterwege laat :s normaal zagen we elkaar maar 1 keer per week op woensdag, maar dat is sinds kort veranderd. Nu zie ik hem misschien maar 1 keer per 2 weken, wat ik echt heel jammer vindt! Soms twijfel ik wel of hij nog van me houdt… Hij smst me bijna niet meer vanzelf, spreekt niet tegen me op de chat en ga maar door. Als ik dan eerlijk men mening zeg (via sms) reageert hij altijd agressief terug terwijl ik niks verkeerd doe, ligt het nu aan mij? Maar als we dan eens afspreken, doet hij zo anders tegen me dan kan hij niet stoppen met te zeggen dat ie van me houdt en hij heeft me al aan iedereen van zijn familie voorgesteld… Maar zou hij dat wel echt bedoelen? We hebben de laatste tijd nogal wat ruzietjes (via sms dan) ;( Wat denken jullie hierover? Ik vind het echt moeilijk, het is zo mijn eerste vriendje waar ik toch al lang mee samen ben en die zijn moeilijk los te laten!

xx

Praat er eens met hem over als hij er is en niet alleen via sms. Misschien is het een jongen die niet zo van het smsen is en het chatten.

of vindt hij dat je te veel van hem claimt dat hij ook zijn ding wel
doen. anderen kant snap ik jou gevoelens ook je wil veel samen zijn.
meestal in begin doen ze graag veel moeite langzaam wordt dat minder.
je moet met hem is er over hebben wat er aan de hand is

Het is niet omdat je hem eens 1 keer om de 2 weken ziet dat dat altijd zo gaat zijn hé (: Je zegt zelf dat het de eerste 2 maand elke week was dus dat is nog maar 2 keer gebeurd ofzo? Misschien had hij iets anders te doen op woensdag, school of vrienden ofzo? Heb je er al eens met hem over gepraat, misschien is hij gewoon die ruzietjes beu en praat hij daarom niet spontaan tegen jou, omdat hij weet dat er dan ruzie van komt.

Ten eerste, is 3 maand echt heel kort. Je hebt het erover dat je hem 1x per week zag, nu maar 1x per 2 weken… Maar 3 maand heeft slechts ong 13 weken.
Dat terzijde, misschien houd hij inderdaad niet van je, want houden van groeit, vaak komt het na maanden, en soms pas na jaren. Het begint met verliefdheid en vlinders, dat gaat dan over in houden van. Dus niets raars eigenlijk.

Ik denk dat jullie eerst moeten zorgen dat die kleine ruzietjes nu weg zijn, dat is niet erg gezond bij een relatie van slechts 3 maand, in die periode moet je nog lol hebben en lachen en elkaar leren kennen, door en door. Misschien kan hij daar niet zo goed tegen, en kan ik begrijpen, als je pas zo kort bij elkaar bent, er nu al problemen ontstaan. Zorg dat alle gesprekken en momenten samen gewoon leuk zijn en gezellig zijn, probeer hem niet te claimen of te praten al over dingen die je niet bevallen, dat kan sowieso iemand heel erg afschrikken.
En inderdaad, misschien praat hij daarom ook niet zo spontaan tegen je meer als eerst, bang dat hij iets verkeerds zegt en er weer ruzie komt.

Probeer het gewoon nog leuk enz te houden, de problemen komen later wel :stuck_out_tongue:

Het is vaak zo dat jongens in het begin van je relatie anders tegen je doen dan later, ik denk dat het jagersgevoel dan een beetje verdwenen is. Wat hierboven al gezegd is, is wel waar. Je hebt nog niet erg lang met hem en er zouden eigenlijk nog helemaal geen ruzietjes plaats moeten vinden. Misschien is je vriend gewoon niet zo’n sms type. Als je met hem wil praten hierover, doe het dan niet via sms, want dat komt vaak harder over dan het eigenlijk bedoeld is. Ik zou hem gewoon even bellen om weer een keer af te spreken en dan je verhaal te doen. Dan zie je meteen zijn reactie en kunnen jullie beiden vertellen waar jullie aan toe zijn. En probeer hem verder niet te claimen en hou de eer ook een beetje aan jezelf. althans dat heb ik soms weleens van: oke hij laat niets van zich horen, dan doe ik het ook niet… en uiteindelijk geeft hij altijd weer aandacht;) (niet dat dit een tip is die je voortdurend moet gaan doen, maar goed)