Houdt hij mij aan het lijntje?

Ik heb een jongen leren kennen en het klikte meteen al goed tussen ons. We zitten bij elkaar in de klas, maar hebben onze eigen vrienden en vriendinnen. Nu ben ik hem heel erg leuk gaan vinden (idk, verliefdheid of gewoon leuk) en ik heb geen idee wat hij van mij vindt. Hij krijgt heel veel aandacht van andere meiden en vindt die aandacht ook leuk, zoekt het ook op. Maar als die meiden er niet zijn trekt hij heel erg naar mij toe: kinderachtig praten, plagen, kletsen etc. gewoon aandacht geven en vragen. Ik heb echt geen idee of hij mij meer als vriendin ziet of echt als lover. En of hij gewoon populair wilt zijn bij de meiden en op aandacht kickt of dat hij ze echt leuk vindt. Pfff boys…

Dus, houdt hij mij aan het lijntje? Wat denken jullie?

Zolang hij niet weet dat jij hem leuk vindt, vind ik niet dat hij je aan het lijntje houdt.

Praat je ook ‘online’ met hem ?

Hmm, lastig. Maar als ik heel eerlijk ben denk ik dat als hij je leuk vindt hij jou alle aandacht geeft, en dan ook het liefst veel met je praat en bij je is. Dat hij dan ook minder aandacht zoekt bij andere meiden, maar uit jouw verhaal te horen blijkt hij dit wel te doen.
Misschien dat hij jou nu nog niet leuk vindt, maar dat dat later wel kan gebeuren. En what about een keertje afspreken, misschien samen met een paar andere vrienden en vriendinnen. Als hij dan veel met je optrekt, dan is het wel vrij duidelijk denk ik.

Misschien is aan het lijntje houden gewoon verkeerde woord keuze. Misschien bedoelt ze meer of hij haar als toy ziet of als realshit ?

misschien is aan het lijntje houden niet het de juiste benoeming, eerder speelt hij gewoon zo’n jongensspelletje (meisje verliefd laten worden, vervolgens nix mee doen)

hahahaha, precies hetzelfde :stuck_out_tongue:

Op app praten we niet heel vaak, maar als iemand hey zegt, gaat het wel uren door

hahaha ja:)

Misschien daar een beetje indirect ernaar vragen ?
Of van hey ja van al die meisjes…

Of heel direct van ja, hoe zie je me eigenlijk?

Ik weet niet hoe hij is…

Het is wel zo logisch dat je degene die je het leukst vindt, de meeste aandacht geeft, maar jongens vinden het ook wel grappig om meiden als toy te gebruiken (bepaalde types dan)
Toen we gingen afspreken met een paar mensen, gaf hij mij veel aandacht, maar zodra die andere meiden komen gaat hij bij hun aandacht zoeken.
Btw z’n vriend zei tegen mij dat hij aan het begin verliefd op mij was…

Al een keer gedaan, hij reageerde er niet op en ging offline :dry:

Vreemd, gewoon nog eens vragen. Jij hebt het recht om het te weten!

Tjaa, het is zeker vreemd allemaal, maar ik vertel eerlijk gezegd ook niet aan iedereen op wie ik verliefd ben. ik weet niet eens zeker of ik verliefd op hem ben of hem gewoon leuk vind.

Anders kijk je het allemaal even aan, spreek je met hem af en kijk je wat er van komt ?

ja…het is nu toch vakantie dus ik zie hem waarschijnlijk toch niet snel.
Heel erg bedankt voor je tips:)

Welk van de 2 had je gevraagd dan? Als een jongen mij leuk vindt, en ik hem niet dan ga ik ook niet reageren op social media (in het echt kan dat natuurlijk niet zo makkelijk) als hij heel direct = en dan vraagt; Daten? <ofzoiets

Daar moet je je niks van aantrekken. Dat zit in mannen.
Het macho gedrag. Daar kan je niks aan veranderen. Als je hem leuk vind moet je hem dat zeggen en wachten op de reactie.
Punt