Houdt hij me aan het lijntje?

[i]Ik ontmoette een tijdje geleden tijdens het uitgaan een jongen (J.) . We wisselden nummers uit en we smste een tijdje. Na een tijdje spraken we wat af en we vonden elkaar beide erg leuk. We spraken nog keertje af en ook deze keer was leuk. Maar na een tijdje hoorde ik bijna niks meer van J. Ik vroeg hem wat er was en J. zei dat zijn moeder misschien kanker had en zijn opa in het ziekenhuis lag. Hij vond het heel erg en wou het liefst rust. We besloten een tijdje neit af te spreken en in deze maand had ik hem ook bijna niet gesproken. Gister tijdens het uitgaan zag ik J.na een maandje weer. Ik liep op hem af en J. was blij me te zien. We zoenden weer en ik ontmoette zijn vrienden. Aan het eind van de avond had J. veelste veel gedronken en kon nauwelijks meer lopen. Ik bracht hem naar huis en hij zei tegen me dat hij me terug wou en dat hij met me naar bed wou etc. Dat laatste kwam dus door de drank. :wink: Dit heb ik niet gedaan en J. smste nog de hele tijd toen ik terug naar de discotheek ging.
Ik ging terug en raakte met een van J’s vrienden die ik daarvoor had ontmoet aan de praat. Na een tijdje gepraat te hebben zei hij dat hij me ook wel een heel leuk meisje vond en hij sloeg elke keer een arm om me heen. Hij vroeg of ik hem een kusje wou geven maar dit deed ik niet omdat ik J. veel leuker vond en dit zei ik tegen hem. Hij zei dat hij iets van J. wist wat ik eigenlijk helemaal niet mocht weten. Na een kwartier zeuren vertelde hij het uiteindelijk. Hij zei dat J. naar bed was geweest met een ander meisje in die tijd dat ik hem niet sprak. Dit meisje had ook ingebroken in zijn hyves en daar een berichtje neergezet maar ik dacht dat zij gewoon een vriendin van hem was. Ik voelde me klote om wat de vriend van J. vertelde maar aan de andere kant twijfelde ik of het wel waar was aangezien die vriend mij dus ook heel leuk vond.
Gistermorgen smste J.de heletijd en echt abnormaal veel. Hij vroeg of ik naar hem toe kwam. En dat deed ik. We hebben de hele middag tv liggen kijken en waren niet heel spraakzaam. We lagen eigenlijk alleen maar te knuffelen en te zoenen. Hij aaide me door mijn haren en ik vond het echt weer fijn om bij hem te zijn. Als ik tv zat te kijken ging hij dingen doen die ik irritant vond zodat ik reageerde op hem en hij aandacht kreeg. Na een tijdje smste het meisje waarover zijn vriend die avond daarvoor had vertelt. Ik voelde me alsof ik aan het lijntje werd gehouden. Ik mocht meelezen met wat ze naar elkaar smste, dit waren niet echt speciale dingen maar meer vriendschappelijk. Maar het duurde zeker wel 10 minuten en ik irriteerde me er echt aan. Ik deed net alsof ik neit wist wie ze was en vroeg wie het was. Hij zei dat het gewoon een collega was en veder niks betekende. Ik wou hem geloven maar ik moest steeds aan het verhaal denken waardoor ik ontzettend kwaad werd en niet veel meer tegen hem zei. Ik vroeg J. waarom zij dan ook op zijn hyves had gezeten en hij zei dat ze er iets op wou zetten en toen had hij zijn wachtwoord gegeven en het hem niet veel boeide omdat hij toch niet vaak op hyves zat. Ondertussen was hij gestopt met smsen. Ik moest gaan en we liepen richting de bushalte. Na een tijdje begon hij weer te praten maar ik zat nog steeds met dat meisje in me hoofd. Toen we bij de bushalte moesten wachten was het eindelijk weer een beetje leuk. Hij zat me weer eens te plagen en ik hem ook. Hij lachte elke keer ontzettend lief naar me maar toen de bus kwam moest ik vragen om een kusje. Hij deed dit niet uit zichzelf. Opzich niet zo’n ramp maar het meisje kwam weer in me op. Toen ik in de bus stond riep hij tot de volgende keer en ik sms je nog wel!
Ik smste hem gisteravond maar om het te plagen maar hier heb ik niks op terug gekregen.Waardoor ik nog onzekerder werd. Denken jullie dat hij me aan het lijntje houdt? Hij is trouwens totaal niet zo’n playerig typje daarom had ik dit niet verwacht. Dat meisje vindt hem wel leuk denk ik. Denken jullie dat hij met hem naar bed ging puur voor de lust? En weten jullie hoe ik hem in smsje kan laten merken dat ik hem het liefst nog in dit weekend wil zien en hem nog steeds leuk vindt.?

Sorry voor het ontzettend lange verhaal maar ik moest het even kwijt want ik zit er nogal mee.[/i]

Waarom waarom waarom waarom
heb je hem gewoon niet gevraagd of het waar was wat zijn vriend zei?

juist

Omdat die vriend zei dat ik het echt niet mocht weten en als ik het ging vragen aan J. dat hij dan genaaid werd omdat hij de enigste was die het wist.

Heb schijt aan die vriend. Als hij het risico niet wou nemen dat jij het hem zou gaan vragen, had hij je het wel niet verteld.

Dus: eerst vragen of het waar is, dan conclusies trekken. Als het niets betekende en hij 100% met jou verder wilt (en je dus blijft aandacht geven) zou ik ervoor gaan.

Ja klopt. Maar hoe kan ik hem dat het beste vragen? Via een smsje? Of gewoon kijken of hij zondag wat wil afspreken en dan aan hem vragen?

Stuur hem gewoon een sms of hij wil afspreken en dan vragen, zou ik doen. Als je moet wachten op hem om iets te sturen kan je lang wachten, jongens kennende.

Ik zou het niet in een smsje vragen, dat kan verkeerd over komen en voel jij je misschien nog kutter. Maar ik denk niet dat hij iets heeft met dat meisje, want dan zou je die smsjes niet mee mogen lezen denk ik…

Oké, ik denk dat ik hem gewoon in de loop van deze week dan eventjes sms of die zondag kan afspreken. Als hij dan af wil spreken vraag ik het gewoon aan hem of hij met haar naar bed is geweest. En dan kijken ik wel hoe het veder gaat enzo. Bedankt voor je reacties Brod! :slightly_smiling_face:

Graag gedaan! Succes (:

Wat ik zou doen ALS IK JOU WAS.
Vragen aan hem of het waar is, schijt aan die vriend
hij probeerde je te ‘versieren’ terwijl hij wist dat je samen
met J. was, toch? :wink:
Als het waar is zou ik hem laten vallen.
&; 'k zou ZEKER niet naar hem toe gaan of om een kusje
vragen, maar kortaf doen. Dan merkt hij zelf dat er wat is.
Succes! & ZEKER vragen :wink:

laat weten, hoe het ging (’:

En anders dan bel je hem op, i.p.v. te smsen en dan vraag je om nog een keer af te spreken. Heb je gelijk je antwoord.

En als je hem dan ziet zou ik gewoon vragen of het verhaal van die vriend waar is.