Hee meiden, ik heb echt heel hard jullie hulp nodig. Misschien dat jullie me vaker voorbij hebben zien komen over deze jongen, zo niet, even een korte samenvatting;
Ik heb een collega die rik regelmatig spreek, ik vind hem nu ongeveer 1 jaartje leuk. Onze flirt-acties gaan best ver, en een maand geleden hebben we eindelijk gezoend, en een paar dagen geleden tijdens carnaval weer. Beiden keren zoende hij mij (1e keer wel omdat me vriendinnen tegen hem zeiden dat ie t moest doen, maar goed, hij zoende mij). Maar buiten die zoenen doet hij wel gewoon gezellig, maar geen moeite ofzo. We zijn een soort van vrienden, maar we spreken niet af enzo.
Tijdens de laatste dag van carnaval kwam hij naar me toe in het café waar hij werkt en zei ''Ik heb een weddenschap met die barman daar dat als ik tijdens het laatste liedje van carnaval met een meisje zoen, dan krijg ik 50 euro, dus mag ik jou zoenen tijdens dat laatste liedje?" Ik dacht gelijk ja oke is goooeed want ik vind hem super leuk. Die zoen was nou niet bepaald passioneel, maargoed. Een dag later had ik hem een berichtje gestuurd met ‘‘eigenlijk moet je me nu trakteren van die 50 euro die je door mij hebt verdiend (A)’’ hij: ''die heb ik anders nog niet gekregen haha". We hebben nog een gesprek gehad en hij probeerde het ook op gang te houden, maar hij ging verder niet op mijn verzoek in. Beetje onduidelijk dus, wat hij heel vaak is.
Ik weet écht niet wat ik met deze jongen aan moet, want zoals ik al zei, hij doet wel vaker zo onduidelijk als ik me een beetje kwetsbaar opstel. Hij is op dat gebied denk ik wel verlegen, maar ik kan er niet uithalen wat hij nou wil. Houdt hij me aan het lijntje?
Ik kan het tegen hem zeggen, dat ik een zwak voor hem heb, alleen weet ik niet wanneer waar en hoe enzo, er is eigenlijk nooit een goed moment voor.
Kunnen jullie me asjeblieft helpen want ik wordt helemaal gek van dit alles
xxx