houden van?

verwijderd.

Ze zeggen toch altijd dat houden van later komt?
Of niet? O.o

Nouja smoorverliefd hoeft denk ik niet. Wel verliefd.
Maar als je álleen van die gene houdt dan is het toch meer vriendschap? Want dan heb je ook geen behoefte aan lichamelijk contact?

Ik denk dat als je aan een relatie begint, je verliefd bent. Later komt daarvoor in de plaats houden van…(nja, je hebt ook van die mensen die hun vriendje alleen maar leuk vinden en niet eens verliefd zijn)

Ik vind het zo dat wel echt gek op elkaar moet zijn, dus ook verliefd.
Houden van, kan ook op een vriend of what ever zijn. Maar misschien dat, dan later komt?

Ik ben natuurlijk verliefd op m’n vriend, maar het is nu echt wel houden van

verwijderd.

Ik heb 2.5 jaar geleden een jongen ontmoet, in die tijd was ik echt heel erg verliefd op hem, werd ik zenuwachtig als hij naar me toe kwam etc. We draaiden een hele tijd om elkaar heen. Nu heb ik sinds een paar weken met hem en ik vind het geweldig! Ik ben niet meer verliefd op hem denk ik maar dat ik van hem hou weet ik zeker. Ik vind dus niet dat je heel erg verliefd hoeft te zijn!

Dat laatste slaat nergens op, echt van iemand houden is al genoeg.

verwijderd.

volgens mij heb je dan hetzelfde als ik! maar dan is er geen probleem toch =O

ga in relatietherapie

verwijderd.

Een klasgenoot zei nog tegen me; verliefdheid is na een jaar over.
En laat dat nou net zijn dat ik langer dan een jaar met mn ex had. Het was bij mij echt omgezet in houden van. En ik hield ook echt veel van hem.

Ik denk dat het in een relatie op een gegeven moment idd houden van wordt.
Hoe lang heb je al met hem? En je hebt nog wel steeds dat je bij hem wil zijn en ook lichamelijk contact (ja zo noem ik het even heel officieel x]) wil?

Hoeft niet.
Iig bij mij niet XD

verwijderd.

Klopt niet, na 6 maanden al.
Mensen die beweren dat ze na langere tijd nog steeds verliefd zijn worden momenteel onderzocht in de UU. Dit gaat d.m.v. bloedprikken en dan wordt er gezocht naar bepaalde hormonen.
Na 6 maanden gaat verliefdheid dus echt over, mensen die na deze tijd nog bij elkaar blijven ‘houden’ dus van elkaar.

Ik vind zélf dat je wel heel verliefd moet zijn maarja dat komt ook omdat dat bij mij niet zo moeilijk is om smoor op iemand te worden! :stuck_out_tongue:

Hihi.

Als jij bij hem wil blijven, moet je dat doen :]
Ik ben echt ZEKER langer verliefd geweest dan 6 maanden. En het is nu net een jaar, ik ben nu wel op een andere manier verliefd. Maar nog wel stééds kriebels. Dus…
Ik ben een uitzondering :grinning: alweer

Nee hoor, als je meer voor hem voelt dan vrienden ben je verliefd neem ik aan. Zolang dat is zit alles goed. Mijn ouders waren vroeger ook helemaal close en nu zijn ze ook gewoon getrouwd maar doen verder niks. Ze houden van elkaar meer niet.