Mensen, ik wil hier ff mn verhaal kwijt en je hoeft het niet te lezen want ik weet, het is alleen maar aanstellerij.
okeee, ik heb dus een vriendje, 10 maanden. Maar ik begin het niet zo leuk meer te vinden dat ik met m heb. Ik heb het gevoel dat het een beetje saai wordt, en ja ikw eet gwn niet.
maar hij zegt dus wel eens ik hou van je, en dan zeg ik dat ook wel, anders gaat hij vragen waarom enzo… maar ik heb dat gevoel neit meer, dat ik echt van m hou. en als ik naar een feest ga ofzo vind ik t soms wel jammer dat ik bezet ben. Maar ik weet niet wat ik moet doen, heeft iemand van jullie tips/ervaring ofzo?
okee nog een keer sorry voor mn gezeur…
xx
Het lijkt wel alsof je in een sleur bent gekomen…
Ga dingen doen (naar de bios etc) om de verliefdheid terug te krijgen…
Als dat niet gebeurt, kan je het beter uitmaken.
Anders hou je jezelf en hem voor de gek.
I had the same. Ik had 't gevoel ook niet echt meer en had er toen met hem over gepraat. Toen had ik besloten om 't nog te proberen en dacht ook echt dat ik weer meer gevoelens voor hem had, maar na paar weken was ik weer terug bij af. Had 't zelfde als jij, als hij ‘ik hou van je’ zei, wist ik niet wat ik moest zeggen, omdat ik 't gevoel had dat ik loog als ik 't terug zei. Ik heb 't toen uitgemaakt, omdat ik hem niet voor wilde liegen terwijl ik er zelf ook niet gelukkig van werd. Heb hem wel heel veel pijn gedaan, omdat hi jer nog totaal niet klaar mee was, maar als je in een relatie blijft waar je niet gelukkig mee bent kunnen er dingen gebeuren die hem nog meer pijn zullen doen.
Dus, wees eerlijk tegen jezelf en tegen hem. En het is echt geen aanstellerij.
Succes!
Als je niet meer verliefd bent, of van 'm houdt, is het lullig om het aan te laten. Dan hou je hem aan het lijntje.
Heb het er met hem over, in een relatie gaat het nou eenmaal om eerlijkheid. Want het gaat toch om jullie relatie, en als jij hem niet meer zo leuk vind als eerst. Is hij misschien veranderd? Probeer samen leuke dingen te doen en kijk voor jezelf of het gevoel terug komt of zo blijft.
En als het zo blijft, of nog verder achteruit gaat, zou ik het uit maken. Want het is niet eerlijk tegenover hem…
Maar ook niet tegenover jezelf…
Ik heb hetzelfde gehad toen we bijna 2 jaar hadden, toen heb ik het ook uitgemaakt. Maar na 3 maanden feesten besefte ik weer dat ik eigenlijk tog veel liever met hem samen ben. Dus nu is het weer aan en gaat het veel beter! Hier heb je weinig aan maarja, dat is mijn ervaring haha:3
Ik zal er goed over praten, praten is super belangrijk.
Ik denk dat je nog eens goed over je relatie moet nadenken…
[i]Zoals DeborahP als zei, wss ben je in een sleur geraakt.
Ga leuke, aparte dingen doen, die je normaal niet doet met je vriendje.
Zet alle positieve en negatieve dingen van jullie relatie op een rijtje en vergelijk.
Wat ik denk; dat je verliefdheid over is… en dat het houden van nu pas echt begint (als je er voor openstaat natuurlijk!)[/i]
Toen het wat saai werd tussen mijn vriendje en mij, heb ik dat tegen hem gezegd. Hij schrok enorm en is toen meteen actie gaan ondernemen en nu dik 4 maanden later is het nog steeds super :]!
Ik zou er eens met je vriendje over praten. Mocht dat niet helpen, kun je het nog altijd uitmaken.
Praat er anders een keer met hem over. En maak het anders uit, het is misschien dan wel hard voor die jongen. Maar als jij niks meer voor hem voelt, kan je hem moeilijk aan het lijntje houden.
ik heb/had hetzelfde nu ook…
ik heb nu bijna een halfjaar met T.
Hij is echt heel lief enzo, alleen was het gewoon een beetje saai geworden.
zoals elke vrijdag avond standaard een film kijken en verder spraken we helemaal niet meer af, terwijl ik dat wel wou. maar ik kon niet met hem afspreken omdat hij ook gewoon bijna nooit meer op msn zat (waar hij eerste wel bijna de hele dag op zat in het begin van de verkering)
Ik heb het daar met hem over gehad en we spreken nu weer iets vaker af en hij zit weer regelmatig op msn.
echt, praten hélp!!
Als het daardoor uit gaat, het moet dan maar… Als jullie er niks aan kunnen/willen doen, dan blijft het zo… zou je dat willen?
denk maar eens goed na over wat je tegen hem zou kunnen zeggen;)
heeeel veel succes
Dankje voor jullie reacties
maar ik was er gister heen gegaan, ik moest lunchen met mn klas bij onze mentor en dat was vlakbij. dusi k had beloofd om te gaan. eigenlijk zag ik er echt super erg tegenop maar ik was toch maar geweest. maar het lukte me gwn niet om gezellig te doen. hij echt helemaal van ja je bent lief en je bent een schatje en dat soort dingen. en ik was bijna weggelopen omdat hij iets zei wat niet helemaal goed viel. maar normaal heb ik dat nooit. we hebben in 10 maanden 2x ruzie gehad. maar nou gaan we volgend weekend naar de bios, hopelijk komt het dan weer goed, want ik maak echt mn eigen probleem.
ja je moet echt proberen om je relatie nog te redden maar als je toch voelt dat je liever single wilt zijn, dan kan je 'm beter loslaten.