Houden of niet? Hoe combineren?

Ik heb al een tijdje deze 2 jurkjes in mijn kast liggen en ik weet echt niet hoe ik ze moet combineren… Of… zou ik ze gewoon niet dragen? :stuck_out_tongue: Alvast bedankt!

Jurkje 1:

http://oi51.tinypic.com/4r28b9.jpg

Jurkje 2:

http://oi51.tinypic.com/impfld.jpg

Bij die tweede foto is mijn arm ziekelijk dun maar dat komt door het verkleinen van de foto, bij die eerste foto lijkt het namelijk ook alsof ik een andere achtergrond erop heb geplakt. is dus niet zo! :stuck_out_tongue:

Die eerste vind ik leuk, die zou ik zeg maar op een feestje ofzo dragen. En dan met een simpel vestje/blazer eroverheen.
Die tweede zou ik niet dragen, maar dat is omdat hij gewoon niet mijn stijl is.

het eerste is echt heel mooi! het tweede vind ik iets minder, gewoon niet mijn stijl ;d

Ik vind juist de tweede heel leuk en de eerste niet. De tweede zou ik met een zwarte panty en crèmekleurige hakken combineren en een zwarte blazer erover heen.

Wiew ^^ allebei leuk!!

Die bovenste met zwart combineren en die onderste met de bruin grijze tint uit het jurkje.

Met leuke sleehakken ofzo (:

Ps die bovenste kun je ook met een broeklegging doen en gave sneakers !

Ik vind ze allebei echt vreselijk.

oeh jaa ook leuk idee

WEG

zowiezo weg er mee

oke haha, meningen verdeeld dus… ja die eerste is best kinderlijk en die 2e vind ik zelf ook nog wel gaan…

allebei houden

je kunt de eerste ook bij een spijkerbroek aan en evt. een shirt met lange mouwen eronder als het koud is

en de tweede kun je een leuk jasje bij aan doen of gwn in de zomer zonder iets erbij :slightly_smiling_face:

Houden. Die eerste zou ik dragen zoals je hem daar al aan hebt, of met een leren legging eronder en zwart hoedje op.

Die tweede zou ik in mijn kast laten liggen tot de zomer en dan dragen met slippertjes of mooie pumps.

De eerste zou ik met een broek combineren, en dan uh hakken / ballerina’s eronder. en sieraden.
De 2e zou ik dan met weinig sieraden doen

Leuk! Gewoon combineren met een zwarte panty en schoentjes in de kleur van het jurk/shirt.

Idd, allebei vet leuk, staan je goed :slightly_smiling_face:

Allebei superleuk! :grin:

Zou ik ook doen :grinning:

Allebei niet mijn stijl, maar die 1e kan je nog wel leuk combineren, de 2e vind ik vreselijk.