Houden boys van tongpiercing??

Haai meiden :kissing:

Ik heb voor mijn 16e verjaardag een tongpiercing genomen samen met mijn beste vriendin :upside_down_face:, en heb hem nu een maand of 1,5. Eindelijk een normaal staafje en ik kan er alles mee doen wat ik wil zonder dat vet lange staafje :bowing_man: (eindelijk normaal eten zonder er als een idioot uit te zien :hammer: )

Nu vroeg ik me af of jullie ervaring mee hebben wat boys vinden van zoenen met tongpiercing, of misschien zelfs een blowjob ermee hebben gegeven?
Mijn beste vriendin zegt dat haar vriendje het veel lekkerder vind allemaal, maar mijn nichtje zegt dat het volgens haar juist vervelend is voor een jongen.

Omdat er vanavond een boy langskomt die ik echt leuk vind en we waarschijnlijk alleen thuis zijn, vraag ik me af of ik hem van te voren uit moet doen als we misschien mochten gaan zoenen :flushed:

Ik zou die van 30 sowieso niet zoenen.

Verder geen ervaring mee. Ik denk dat het verschilt per jongen of hij het fijn vindt.

Ik zou je piercing niet daar voor uit doen. Ik heb geen tongpiercing maar mn ex zei altijd dat ie t geil zou vinden :stuck_out_tongue:

Hmm euhm ja misschien :cold_sweat:
Ik vraag het alleen uit voorzorg

Ik denk dat dat per jongen/man verschillend is. Misschien kan je het tegen hem zeggen zodat hij er rekening mee kan houden. Succes!

Zoen gewoon niet met hem maar met iemand die een beetje meer in jouw leeftijdscategorie valt.

Waarom zou je in godsnaam een blowjob geven aan die kearl van 30 als je net 16 bent geworden

Aan haar berichten te zien denk ik niet dat dit meisje ook maar een beetje gezond verstand heeft. Met dit soort types is het waarschijnlijk beter om haar lekker haar gang te laten gaan tot ze op een dag ontdekt dat ze zwaar gebruikt is, zich ongelofelijk dom voelt en het vervolgens niet meer doet. Hoop je dan.

Ik vraag me eigenlijk echt af wat haar opvoeding is… Mijn ouders zouden dit echt allemaal niet oké vinden hoor.

+ Ik vind het echt bespottelijk dat ze een 30 jarige man een ‘boy’ noemt.

Maar dan de echte vraag; is er gezoend? :smirk:

Aah ik zie nu dat jij dat meisje bent die verliefd is op haar oppas die twee keer zo oud is. Inderdaad, is er gezoend? :sunglasses:

Ik zou hem gwn uitdoen. Ik denk dat de kans groter is dat hij vraagt of je hem uit wil doen dan dat hij vraagt of je hem in wil doen.

Bedankt voor de antwoorden. :slightly_smiling_face:
Wat er gisteravond gebeurd is houd ik graag voor mijzelf en hem. Anders word ik hier weer voor van alles en nog wat uitgemaakt.

Als je het echt graag wilt weten of je zit met zonzelfde probleem, mag je mij wel altijd een PM sturen :kissing:

Maar ik wil het heel graag weten!!!1 Beetje anti climax dit.

Mee eens

Ze gaat het niet zeggen, want ze wil niet nog meer gezeik over zich heen want ze heeft het al zo zwaar in haar leven (lees haar andere topic)

Mmmm, apart verhaal! :cold_sweat:

Ik vroeg het eigenlijk niet om je voor van alles en nog wat uit te maken, meer uit interesse :cold_sweat:

Je bent 16… nog een kind dus en je hebt blijkbaar meer gedaan dan zoenen met een gast die 2x zo oud is. (want ojee mensen kunnen je uitmaken voor vanalles en nog wat dus jullie zullen wel niet hebben zitten ganzenborden) Wat is er mis met iemand van je eigen leeftijd, waarmee je kunt dansen op het schoolfeest en mee hand in hand kunt zitten in de pauze terwijl je je pakje taksi drinkt?