Houd hij van mij?

Jezus wat kinderachtig.

-.- NEE hij houdt niet van je, dat is duidelijk. Dat je je dat serieus afvraagt.

Ik vroeg me het niet af ik was benieuwd naar jullie mening omdat ik hem ookal als een player vond overkomen, als je hem ziet lopen denk je wat een schatje. Maar van binnen is die heel anders.

juist

PERVERT.

kuch. nopeeeeee. gelijk heb je Noukerrt.

nee en sowieso, waarom zou je iets met zo’n jongen willen ofzo?

ik ben al een jaar verliefd op een jongen, een 6 maanden geleden waren we heel close, we zaten altijd te praten op msn en we zaten ook op de webcam enzo. hij was heel lief tegen mij, hij smste me uitzichzelf. hij heeft me 2x uitgevraagd (ik kon toen niet) en hij vroeg zelf of ik op hem was (ik heb nee gezegd omda ik bang was dat onze vriendschap kapot zou gaan) en sinds dien deed die heel kort tegen mij. uiteindelijk smste we niet meer, spraken we elkaar niet meer. maar hij keek altijd naar mij als ik voorbij liep hij staarde zelfs. en nu de laatste weken was het echt heeel onsubtiel hoe hij naar mij keek. vanaf dat ik erges op de speelplaats stond had hij mij direct gezien en ik hem. de tijd dat we niet met elkaar stuurde was ik echt kapot en gebroken. dus een week geleden had hij tegen mij gesproken (voor het eerst in maanden) en ik had die avond ng met hem gestuurd. de volgende dag stuurde hij uitzich zelf maar nu niet meer. nu stuur ik telkens uit mezelf en dat vind ik niet erg. maar ik hou nog steeds super veel van hem, mss zelfs meer, maar ik weet niet hoe het nu verder moet. ik ben heel onzeker geworden en hij wss ook want ik heb hem gekwetst door telkens nee te zeggen ;s ik weet niet of hij iets voor me voelt of niet help me ajb! <3

Doe niet zo naïf.

Nee, zo iemand moet je echt niet geloven

Typisch gevalletje van ‘Ik denk samen met mijn beste vriend, mijn pikkie.’

Ik heb echt een hekel aan dat soort jongens.

OUD TOPIC

-___- Hoe oud is hij? 9?

Hij weet al wel echt wat houden van betekend, grote jongen.

blabla neuk em