Houd hij van mij?

Ik ken een jongen T en ik heb een x met hem afgesproken. Het verliep een beetje raar enzo. Hij zei dat die ‘geil werd’ en hij wou met me zoenen. Maar dat heb ik niet gedaan, omdat ik dat niet wou. En hij was anders dan ik had gedacht, een beetje vaag. Laatst had ik een gesprek op msn met hem, en ik vroeg of hij met iemand had want er stond in z’n naam ‘ik hou zo veel van jouw sgatje’. En hij zei nee dat is voor jou, en ik zei ‘weet je het zeker?’ en hij zei ja ook voor een ander meisje L. Maar L wil geen relatie met hem omdat ze te ver weg van elkaar wonen. En toen zei hij gister dat hij meer voor mij voelde dan voor L.

Moet ik dat geloven? xdankje voor hulp.

Nee. Geloof hem niet.

Nee, wat een viezerik.

Ten eerste kan hij niet zo snel van je houden
En ten tweede nee moet je niet geloven

Iel nee, het is een player.

Oh hemel.

Hij lult dus hard uit zijn nek.

ik zou het neit geloven als ik jou was. het kan toch raar zijn. je vind hem waarschijnlijk toch leuk en wilt hem wel geloven. maargoed, wat hij tegen jou zegt kan hij ook tegen dat andere meisje zeggen. je kunt hem niet controleren.

vraag trouwens maar eens of hij in plaats van schatje jouw naam in zn naam wilt zetten, kijk dan maar hoe hij reageert.

omg, het was voor jou die msn naam én voor een ander meisje? hij is gewoon aan het dubbelplayen… en zegt ie ook nog dat dát meisje geen relatie wilt? dus eigenlijk ben jij dan een 2e keus??.. beetje vreemd. en 1x afspreken en hij zegt dat ie geil wordt? nou lijkt mij wel duidelijk wat hij wilt…

Bah, dat soort jongens he :cowboy_hat_face:

Meisje wat denk je zelf? Jij bent veelte goed voor hem.

Hij gebruikt je, en daarom is het een enorme sukkel en ik zou hem laten gaan als ik jou was! Je bent te goed voor hem!

Nee nooit geloven.
Je kan niet na 1 date zeggen dat je van iemand houdt.
Dat kan pas na een aantal maanden in een relatie.
Nokken dus met die jongen.

Nee hij wil sex met je.

Als een jongen tegen mij tijdens het eerste afspraakje zou zeggen dat hij geil van me wordt, zou ik zeker weten dat er geen tweede date komt!

haha hij zegt letterlijk dat hij van twee meisjes tegelijkertijd houd… en nu maar afwachten welke van de twee er eerder in trapt.

Dumpen, die handel

Haha, hij is tenminste eerlijk…ja voor jou en nog een ander meisje! Maar laat hem gaan, zo te zien is hij niet te vertrouwen.

Euhm, het lijkt een beetje zo’n patsertje. Inderdaad dumpen die hap