houd hij echt van me of niet ?

[i]heey allemaal

ik heb 1 jaar een relatie, sinds een paar dagen denk ik ineens terug aan zijn fouten… ik twijfel of hij wel echt vanme houd . hij is namelijk 2 keer vreemd gegaan 1 x met zijn ex(schuren) en 1 x met een gewoon een ander meisje(zoenen), maar toen hadden we wel ruzie maar hij zegt dat het terecht wasdat die dat had gedaan…

ik denk er maar telkens aan…
ik weet echtt niet of hij wel echt vanme houd
wat denken jullie ?
kan je vreemdgaan terwijl je al echt van iemand houd maar
toch doen omdat je boos bent ?
x[/i]

ik voel me er echt zo erg rot over…
ik weet het gewoon echt niet

google even op “echte liefde”

Praat eens goed met m…

Inderdaad maar eens een gesprekje houden met hem… Ik geloof wel dat iemand van je kan houden als diegene vreemd gaat ( Alleen ik zou het nooit doen, en iemand anders ook niet vergeven) Maar die persoon is gewoon een egoïst en verdient het niet om met jou te zijn.

Een ruzie is trouwens geen excuus om vreemd te gaan. Niks is een excuus om vreemd te gaan.

Schuren is toch geen vreemdgaan?

jullie zijn nog zo jong, ik weet eerlijk gezegd niet of er dan al ‘echte liefde’ is. hij is 2x vreemdgegaan, en vond de 2e keer terecht omdat jullie ruzie hadden…

Ik zeg: dumpen!
maargoed dat moet je zelf weten, succes in ieder geval :slightly_smiling_face:

Nou ik zou ook niet willen als ik een vriend heb dattie een meisje droog staat te neuken. Maar oke, iemand die schuurt zal nooit mijn vriend worden.

dafock?

hoelang is het al geleden dat hij vreemd is gegaan ?

geen ene jongen heeft t recht om vreemd te gaan en al helemaal geen 2x, ik zou me rot schamen als mijn vriend 2x was vreemdgegaan en ik zou t weten wat boeit het nog of hij van je houd ofniet ga niet meer achter hem je weet tog wel beter? en zoals sommige al zijden als je echt echt van iemand houd ga je niet vreemd en al helemaal geen 2x!
je hebt tog wel een beetje zelfrespect…

Als je hoort hoe het er aan toe gaat in zo’n jeugddisco waar het nu verboden is… Dat jongens condooms kochten van te voren ( ja 12 tot 15 jaar, belachelijk ) en zo hard mogelijk tegen de meisjes gingen schuren tot ze klaar kwamen… Vind ik wel veelste ver gaan… Was vorige week de hele week op journaal op de radio…
Dat snap ik ook ECHT niet , toen ik die leeftijd had gebeurde dat echt niet, en zo lang is dat nog niet geleden, ben pas 20. Belachelijk vind ik het.
On the bright side: Ze doen het wel veilig XD…

half jaar geleden ongeveerr, ik denk heletijd van moet ik verder gaan met hem o niet … ? ik kan moeilijk zeggen ja ik maak het uit omdat je een half jaar geleden vreemd bent gegaan ofniet

ik mag niet eens uitgaan van hem.
en hij ging gwn uit + zijn ex schuren omdat we ruzie hadden

Naja ik vind schuren geen vreemdgaan, maar ik weet wel dat m’n vriend het niet leuk vind en ik ook niet :’)

Ik zou me nogal ongemakkelijk voelen aangezien ik weet dat jongens er altijd verkeerde bedoelingen mee hebben.

Dus opzich, je hebt gelijk.

Uitmaken?

idd, als hij zegt dat het terecht is moet je doorhebben dat er iets mis is.

Belachelijk dat hij zegt dat het terecht was. Vreemdgaan is NOOIT terecht. Dat jullie ruzie hadden en dat hij boos was, a la, maar daarom vreemdgaan? Dat is wel een erg rare gedachte.

Ik zal het echt uitmaken. Als hij zijn vreemdgaan zo goed kan praten en er zelf niet kapot van was, zal ik me idd afvragen of ie wel van je houdt…