HELP ME AUBBB AUBB AUBB !
heey meisjes (of tewel jongens), ik hoop dat het goed met jullie gaat (L)
er zit een jongen op me school, vorig jaar had ik technologie met hem,
hij ik en nog een vriend waren altijd samen met ze driën, we hadden alsmaar lol. Maar ik begon hem toen elke keer een beetje leuker te vinden, maar niet echt van verliefd. Dit jaar heb ik nog 4 lessen met hem, maar hij is gewoon zoo schattig en lief tegen me! In de les doet hij gewoon als een vriend, maar soms staart hij me 3 of 4 minuten aan om me te irriteren. Als hij tegen me praat dan bloos ik, dat merk ik gewoon. Op msn praat hij ook heel lief tegen me van, ‘waarom ontliep je me vandaag, ik wou je een kusje geven’, of zegt hij ‘denk je niet aan mij’, dan wil ik mezelf niet geleik laten gaan dus zeg ik van, doe normaal ofso, maar eigenlijk vindt ik het wel leuk dat hij het zegt. Soms komt hij op school naar me toe, gaat hij met me stoeien. Of geeft hij me een hand, gister gaf hij me ook een hand naast andere vriendinnen, en speelde hij 20 of 30 seconden met me hand.
IK BEN NU SMOOR VERLIEFD OP HEM, MEIDEN HELP ME ALSJEBLIEFT, HOUDT HIJ VAN ME ? WAT MOET IK DOEN, IK DENK NU HEEL DE TIJD AAN HEM !
alvast heel erg bedankt, (L)