hou van hem, help me aub :'(

HELP ME AUBBB AUBB AUBB :frowning_face:!

heey meisjes (of tewel jongens), ik hoop dat het goed met jullie gaat (L)

er zit een jongen op me school, vorig jaar had ik technologie met hem,
hij ik en nog een vriend waren altijd samen met ze driën, we hadden alsmaar lol. Maar ik begon hem toen elke keer een beetje leuker te vinden, maar niet echt van verliefd. Dit jaar heb ik nog 4 lessen met hem, maar hij is gewoon zoo schattig en lief tegen me! In de les doet hij gewoon als een vriend, maar soms staart hij me 3 of 4 minuten aan om me te irriteren. Als hij tegen me praat dan bloos ik, dat merk ik gewoon. Op msn praat hij ook heel lief tegen me van, ‘waarom ontliep je me vandaag, ik wou je een kusje geven’, of zegt hij ‘denk je niet aan mij’, dan wil ik mezelf niet geleik laten gaan dus zeg ik van, doe normaal ofso, maar eigenlijk vindt ik het wel leuk dat hij het zegt. Soms komt hij op school naar me toe, gaat hij met me stoeien. Of geeft hij me een hand, gister gaf hij me ook een hand naast andere vriendinnen, en speelde hij 20 of 30 seconden met me hand.

IK BEN NU SMOOR VERLIEFD OP HEM, MEIDEN HELP ME ALSJEBLIEFT, HOUDT HIJ VAN ME ? WAT MOET IK DOEN, IK DENK NU HEEL DE TIJD AAN HEM !

alvast heel erg bedankt, (L)

Toon initiatief en maak er wat leuks van! :slightly_smiling_face: Hij zal je echt niet flashen hoor, als ik je verhaal zo lees!

ga naar hem toe en vraag om te daten?

aaah hij vind je vast leuk. Ga een keer wat leuks met hem doenn :grinning:

terugflirten als hij zoiets zegt! en niet ‘doe normaal’ :wink:
zo te lezen vindt hij je wel leuk en toont hij aardig wat initiatief, jij moet hem wat meer bevestiging geven en dan komt het volgens mij wel goed!

Ja, zoals hierboven al gezegd is: zo te horen is hij wel geïnteresseerd in jou. Gewoon terugflirten en wat initiatief tonen. (:

Ga idd een keertje in op iets flirterigs wat hij zegt… Volgens mij vind hij je wel leuk:)
Succes!

jullie zijn echte lieverds, jullie hebben me terust gesteld, hoop dat hij me leuk vindt, ben stapelgek op hem ! Ik heb echt niet het lef om hem te vragen iets leuks te doen :$!

wacht op meer reacties dames (L)

Oke, dus jou vriend die je als broer zag is op jou & jij op deze :’)
Grappig ^^

hahah @ xFutureDreams, ja ik snap niet waarom :blush: ben gek op dees !

hij glimlacht altijd naar me, maar als ik hem weer aandacht geef doet hij weer wat rustiger tegen me, ik ben gek op hem :|!

[b]ouuuch meisjes vandaag ging hij na de les op mij wachten, terwijl ik 5 minuten later uit de les kwam en in de les gaf hij me heel de tijd aandacht ! Als ik schrik dan maak ik een geluid dus hij maakte dat geluid constant om me te irriteren, BEN GEK GEK GEK OP HEM !

help me aub :frowning_face:![/b]

Ga met hem uit
doe wat leuks, doe wat wilds, gooi je haar los ( ':

uit je verhaaltjes maak ik op, dat ie jouw ook leuk vindt
nou maak er werk van :slightly_smiling_face: