Hou ik hem aan het lijntje?

Oke misschien kennen mensen mij van vorige topics hier, ik werd verliefd op een jongen die een vriendin had.
Dit is zeker niet over, nu, na bijna anderhalf jaar nog niet inderdaad. Het is eigenlijk echt te erg. De laatste tijd ging het echt ontzettend goed, ik had hem al een tijdje niet gesproken en had steeds minder de aandrang om hem te whatsappen of om hem op te zoeken of wat dan ook. Eigenlijk dacht ik elke dag een beetje minder aan hem.

Toen kwam er, drie weken geleden ongeveer, een andere jongen op mijn ‘pad’. Ik kreeg zijn nummer zonder dat ik ooit een woord met hem had gewisselt en ik heb een week 24/7 met hem gewhatsappt. Hij was geïnteresseert in mij, het leek alsof het hem echt boeide wat ik dacht en hij had overal een leuk antwoord op. Hoewel ik hem dus niet goed kende vond ik dit contact best wel heel leuk zeg maar. Twee weken terug gingen we met een groep op stap (het is de vriend van de vriend van mijn vriendin, ik ging met haar mee naar zijn vrienden dus) en daar was hij ook. Het klikte meteen heel goed en we hebben de hele avond gepraat over van alles en nog wat. Over zoveel dingen dacht hij precies hetzelfde als mij. Ik heb die hele avond niet meer aan die eerste jongen gedacht, dat is echt een grote verbetering.

Die avond hebben we gezoend en sindsdien was het nog leuker op whatsapp, hij maakte me aan het lachen, hij was echt grappig en tegelijk kon hij zo lief doen, zonder dat hij te snel ging. Die vrijdag daarna hebben ik en mijn vriendin bij hem en de vriend van mijn vriendin film gekeken, ook dit was heel gezellig en ik begon deze jongen echt leuk te vinden. Eindelijk na anderhalf jaar was er weer een jongen waar ik op een andere manier kon kijken dan alleen als ‘vrienden’.

Maandagavond hadden we het over het programma ‘cheat on me’ en zo kwam ik er achter dat hij een homohater was. En niet zo’n beetje. Hij had echt een heel duidelijke mening en als er iets is waar ik echt niet tegen kan is het dat mensen in hokjes denken. Dit was een groooote afknapper.

Oke ik moet onverwachts dit verhaal even afbreken maar ik typ straks verder, moment!