Hotter Than My Daughter. Officiele Topic.

Ja, omg het begint weer. Hotter Than My Daughter.
Vreselijk programma maar vind het eigelijk wel leuk om te kijken. Hoe zit het met jullie?

[i]Hotter Than My Daughter is een programma van de BBC waarin uitbundig geklede moeders een metamorfose krijgen die bij hun leeftijd past. Het wordt gepresenteerd door ex-Atomic Kitten-zangeres Liz McClarnon en uitgezonden sinds 4 februari 2010, al dan niet in combinatie met het make-underprogramma Snog Marry Avoid ? van McClarnons collega Jenny Frost.

Vanaf 26 augustus 2011 presenteert Gordon de Nederlandse versie van het programma op RTL4, het werd een ware hit en op 31 maart 2012 was het programma zelfs het best bekeken van de dag met ruim 1,7 miljoen kijkers. De Nederlandse versie wordt geproduceerd door Endemol Nederland.[/i]

Hier een topic voor alle ‘Oeh’s’ & ‘Ahh’s’ over het programma.

Ik kijk t nu, verschrikkelijk die oma…

hilarisch!

Ooooh ik vind het zo’n heerlijk programma hahahaha

Ik vond die oma wel meevallen haha.

geweldig :slightly_smiling_face:

Stel dat was je moeder :’)

ik heb het laatst gekeken tijdens het oppassen omdat er niets anders op tv was, ondanks dat ik een hekel heb aan gordon (ik mag hem niet, want ik vind hem arrogant en hij lacht die mensen gewoon uit tijdens het straatinterview). ik vond die twee mensen die opgegeven waren door hun dochter nog wel meevallen, okee, ze waren wat ouderwets, maar gewoon degelijke mensen, modern en hip past niet echt bij hun vind ik. die tante vond ik wel wat over the top, maarja, als mensen zich zo gelukkig voelen, laat ze lekker. ik zie wel eens mensen lopen die er erger uitzien hoor en die komen niet in zo’n programma.

Heerlijk programma dit. Ik kijk het elke woensdag met mama :d

Ik ga dit een up geven, vanavond komt het nieuwe en laatste seizoen.

No way, gaat Gordon met Hotter than my Daughter stoppen? :-(?!

Damned, het is gewoon een té hilarisch programma.

Ja, hij meldde dat het steeds moeilijker wordt om van die ‘overdreven’ moeders te vinden.

edit: http://www.ad.nl/ad/nl/5601/TV-Radio/article/detail/3535352/2013/10/29/Laatste-seizoen-Hotter-than-my-daughter.dhtml?show=react

Ik keek het altijd met mijn moeder. Maar ik woon niet meer thuis dus dat doe ik niet meer.

Moeilijk om ‘‘overdreven’’ moeders te vinden? :wink: Dan moet hij maar zelf de straat op gaan en zoeken wie mee wilt doen, want je ziet er nog genoeg lopen haha

Ja haha inderdaad. Ik vind hem echt geweldig presenteren in dat programma zijn lach is zo aanstekelijk.

Geweldig programma. :bowing_man:

Offtopic; kijken jullie ook naar Geer en Goor effe geen cent te makken?

Jaaa heb afgelopen donderdag niet gekeken.

Geweldig programma! Snap niet dat die dames zien dat 't verschrikkelijk ordinair is en nooit past bij hun lichaam.

HAHAHAH ZO LEUK