Hotmail :)

Hoi!

Het klinkt heel raar, maar ik probeer in de mail van mijn vader te komen. Dit is natuurlijk lastig en bijna niet te doen.

Mijn vader is (bijna) 4 jaar geleden overleden en ik heb samen met hem zijn mail gemaakt in zijn laatste levensfase. Hij heeft mails verstuurd die nu van belang zijn en die ik graag zou willen zien. (Er stond een mail in hoe hij zich de laatste tijd voelde) en dit zou ik graag weer terug willen lezen.

Helaas, na vele mailtjes naar hotmail is het niet gelukt omdat ik onvoldoende informatie had.

Iemand misschien ideën? :sob::muscle: :sob::muscle:

Mogelijke wachtwoorden proberen?

Je kunt het wachtwoord proberen te wijzigen, soms is een ander e-mailadres aan een account gelinkt, dat komt er meestal te staan als je een wachtwoord wil veranderen.
Succes in ieder geval!

Allemaal al geprobeerd, ook is ons ‘‘wachtwoordenboekje’’ kwijt geraakt een jaar geleden dus daar heb ik ook niks meer aan.
Het staat idd aan een ander email gekoppeld, maar ik krijg maar de eerste 2 letters te zien en ik kan er niet uithalen welk mailadres het is. Heel ingewikkeld allemaal haha.

Toch bedankt!

Als hotmail zelf je niet heeft kunnen helpen, denk ik dat er niet veel anders meer is…

Nee inderdaad… Helaas!

Is er geen apparaat waar hij automatisch wordt ingelogd? Telefoon, laptop, ipad, ipod iets?

Geeft hotmail ook geen wachtwoord na overlijdensakte? …

Betwijfel ik. Op mijn werk mogen we alleen accounts sluiten op verzoek van anderen als die persoon overleden is. We mogen verder geen informatie verstrekken om op dat account te komen of anderen toegang te geven. Maar wellicht ziet Hotmail dit anders, omdat ik me enigszins kan voorstellen dat nabestaanden accounts (DigiD, Paypal, abbonementen…) zouden willen sluiten die op dat e-mail adres staan.

Misschien zeg ik iets heel stoms, maar mijn zusje had een keer een telefoon gekocht die niet simlock vrij was dus die heeft ze moeten laten ‘openbreken’ voor ze haar eigen simkaart erin kon doen en gebruiken. Kan het mail account niet een soort gehackt worden door iemand? Ik hoop dat het lukt!! x

Wat een onzin weer van hotmail, vind het echt schande. Ik zou hotmail blijven stalken, misschien ook een ander familielid er bij halen?

Je kan proberen om iemand te vinden die bij Hotmail werkt, dit heb ik namelijk gedaan met Twitter, op die manier kreeg ik m’n gehackte account terug omdat een man uit Amerika me hielp terwijl Twitter ons mailde dat ze niks meer voor ons konden doen. Ik had hem gewoon via Twitter gevonden, ik weet niet meer precies hoe maar misschien is dit een optie?

Hoezo onzin?

Zij kunnen op geen enkele manier bewijzen dat zij familieleden zijn, want je hoeft niet bepaald een id te laten zien als je een emailadres aanmaakt. Als hij dan ook geen achternaam in zijn emailadres heeft verwerkt, kan daar verder ook niet naar gelinkt worden. Het is gewoon puur om te voorkomen dat er misschien misbruik van gemaakt wordt.

Ik snap dat het voor haar heel jammer is, maar ik snap wel dat hotmail er niet zomaar in meegaat.

Nee precies en op dat gebied ben ik het volkomen met hun eens haha. Ik moet een heel vragenlijstje invullen met vragen en met welke emails, onderwerpen enz hij als laatste heeft gemaild. Maar omdat ik niet alles volledig kan beantwoorden geven ze het niet. Idd groot gelijk, maar wel balen.

Haha jup maar ook daar is er weer een probleem. Op papa’s oude laptop staat nog MSN. Hier staat zijn emailadres + wachtwoord en zou ik dus automatisch in kunnen loggen. Maaaar, er staat een andere letter die niet in de mail hoort bij, dus als ik die weg wil halen gaat ook het wachtwoord weg.

als je na een tijd niet ingelogd bent, wordt je account vaak verwijderd… Dat had ik toen ik mijn email kwijt was.