Hotmail probleem

Hee,

Ik heb een probleem met mijn hotmail account. Telkens als ik hotmail open krijg ik de melding dat ik ‘moet helpen mijn account te beschermen’. Hiervoor wordt er een beveiligingscode naar je toe gestuurd die je moet gebruiken om je account weer te ontgrendelen.

Echter, ik heb lang geleden mijn middelbare school account als reserve mail ingesteld. Dat account is verwijderd toen ik van school af ging. De code wordt nu daar naartoe gestuurd en ik lijk nergens te kunnen veranderen dat ik de code op een ander adres wil ontvangen. Gevolg: ik blijf die irritante melding krijgen en als ik niet opschiet wordt mijn account binnenkort geblokkeerd (denk ik dan). Ook al gaat dit niet gebeuren, wil ik toch van die irritante melding af.

Weet iemand hoe ik dit probleem op kan lossen?

Een gmail account maken en je hotmail account alle mail laten doorsturen. Zo mis je geen mail en ben je van die irritante hotmail af. Uh, ik bedoel melding. Nee, ik bedoelde hotmail.

Verder zou ik het niet weten. Succes!

irritant is dit he. Heb ik ook constant.

Dit. Maar na wat prutsen heb ik het weer werkende gekregen. Ik weet alleen niet hoe xD

Ik heb het zelfde gehad, eventjes heen bellen dan sturen ze het naar een ander email adres (bijvoorbeeld van je moeder). Je krijgt dan ook een lange code, mocht het dan weer gebeuren is het sneller opgelost. Dit keer kan het wel een tijdje duren… Wees er snel bij en laat het niet zover komen dat je er helemaal niet meer op kan (dat had ik, kon er alleen nog maar via apps op en niet via een browser)