Hè girls!
Ik heb sinds kort een iPhone 4 en ik wil graag aan die mail mijn hotmail koppelen. Ik kan wel mails versturen maar mijn inbox laadt hij niet. Heeft een van jullie ook dat probleem en hebben jullie dat opgelost? Dankjewel alvast! X
ik wil ook een Iphone 4 (wit) !!!
ot:
heb je in die mail, hotmail? ik dacht van niet… anders kijk je bij appstore? download je een nieuwe?
Up
dan zoek je, live messenger?
je moet je mail instellen
als je dan op die mail app klik kan je daar een account aanmaken zodat je het ontvangt op je mobiel…
je moet exchange aanklikken dat is hotmail(of kan je hotmail op zetten…) en dan gewoon je mailadres enzo invoeren dan krijg je je mail via die app binnen…
anders kan je het ook op youtube intikken krijg je een filmpje hoe je het kan instellen succes:)
Ik heb al langer dan een jaar een iphone. In het begin kon ik ook niet mijn mail(van iphone) koppelen aan mijn hotmail. Dus heb ik speciaal een gmail aangemaakt(mijn ‘zakelijke’ mail). Maar ik zit nog wel iedere dag op mijn hotmail, namelijk op safari. daar laat ik hem altijd ingelogd staan en als ik mijn mail van hotmail wil checken, dan vernieuw ik gewoon de pagina, daar heb je een speciaal knopje voor rechtsbovenin bij hotmail.
Ik kon wel gewoon mijn hotmail koppelen :'o.
Hmm ik hoefde gewoon in te loggen met mijn mijn e-mail adres en mijn wachtwoord.
xo