hotmail-naam bij msn in beeld..

Hee!
Op MSN zie ik bij iedereen de naam die je ziet als je een mailtje stuurt of ontvangt. Dus de voornaam en achternaam zie ik in MSN gesprekken. Mensen zien het niet bij mij, maar het is wel vervelend. :stuck_out_tongue:

Weet iemand hoe ik dit kan veranderen??

Alvast bedankt! :slightly_smiling_face:

zelfde probleem, ben ik ook benieuwd naar!
upje!

dat komt door je nieuwe msn, die is automatisch geinstalleerd door een update van windows. je kan hem met veel moeite verwijderen met schijfherstelling ofzo, maar daar moet je even een technisch persoon voor vragen.

Ik denk:

Ga naar opties. Indeling. En dan onder de grootte van de icoontjes aanpassen. Contactpersonen labelen op: waarschijnlijk staat die bij jullie op voor- en achternaam veranderen naar schermnaam.

Schermnaam is weg in MSN10, je ziet voortaan alleen nog maar V+a naam

Wij hebben nog windows XP dus nog niet die nieuwe.
Best kut eigenlijk, dat je voor en achternaam de zien is want ik hou niet zo van mijn achternaam :grinning:

je kan dat niet veranderen

Argh ik vind die nieuwe msn echt vreselijk irritant.

je kan het gewoon veranderen ik had dat zelfde ook, door die nieuwe kut msn. je gaat naar je hotmail โ†’ je klikt op profiel ( onder je niet gewilde achternaam ;p rechts boven ) โ†’ dan klik je op details en tada daar kan je het veranderen. ik hoop dat t lukt, vast wel togh? xxx