Hotmail account geblokkerd

Heei,

Ik probeerde net in te loggen op me hotmail/outlook account, en er staat dat mijn account geblokeerd is:(.Waarschijnlijk gehackt.Diegene is dus ook op me facebook account gekomen(het wachtwoord van facebook heb ik al veranderd)Hoe moet ik de blokkering opheffen?Ik heb geprobeerd te doen wat er stond, maar het hielp niet.Een code opsturen wil ook niet.Heeft iemand dit ook gehad, en wat deden jullie toen?Ik hoop dat jullie me kunnen helpen! :slightly_smiling_face:

xx

Dan moet je toch meestal zo’n vraag beantwoorden zoals hoe heette je eerst huisdier?

Die vraag over bijvoorbeeld ‘‘wat is de naam van je huisdier’’ kwam niet :frowning_face:

En ik weet niet zeker of zo een sms sturen wel veilig en betrouwbaar is.

Dit heb ik laatst ook gehad… Er was te vaak geprobeerd om in te loggen op mijn account. Ik had die code laten versturen in een SMS, mijn wachtwoord veranderd en nu is het weer helemaal in orde.

Ik vraag me ook af of dit echt een hacker is geweest of een machine ding…

Ik heb sinds kort bij meerdere dingen (facebook, google, hotmail) die service van SMS aanstaan dat je een code in moet voeren als je op een nieuw browser wilt inloggen. De eerste keren is het echt heel irritant, maar het is wel veiliger ^^

Hotmail mailen?
en dan situatie uitleggen.

Hotmail mailen, hahaha

Oow lol haha ik lees het nu pas
Maar je begrijpt wat ik bedoel toch? :stuck_out_tongue:

Mijn account was gehackt en mijn geheime vraag wist ik niet meer, ik heb mijn hotmail account dan ook sinds m’n 12e (ben nu 21). Een sms sturen werkte niet want dat gebeurd alleen als je zelf je account blokkeert (door je ww te vergeten en te vaak te proberen).

Bij een gehackt account lukt dat dus allemaal niet. Toen heb ik een vragenlijst moeten invullen waardoor bleek dat het account echt wel van mij was. Ik kreeg een heleboel vragen als “wie zijn de laatste 10 personen die je gemaild hebt”, “welke mails staan er in je inbox” dat soort vragen. Gelukkig wist ik er nog een paar (ik gebruik Hotmail alleen voor nieuwsbrieven etc) en hebben ze mijn account terug gegeven.

Dat is toch precies het probleem? Ze kan niet mailen want haar account is geblokkeerd…

Wat voor instructies krijg je nu dan?

Dankje!Ik denk eerder een hacker :frowning_face: denk bij mij ook

Dankje!

Vervelend al dat gedoe, maar gelukkig is het weer goed :slightly_smiling_face: Ik ga maar proberen een code te sturen via een sms.Hoop dat het betrouwbaar is