Hotmail account geblokkeerd

Hooi,

Ik zit even met een probleempje, mijn hotmail account is namelijk geblokkeerd.
Ik wou gister op msn, maar kreeg toen constant een foutmelding. Nou gebeurt dit wel vaker, maar toen ik daarna op hotmail wou gaan, om m’n mails te bekijken, lukte dit niet. Ik kreeg een heel verhaal van dat iemand mijn mail zou gebruiken, met spam enzo, en het kwam erop neer dat ik mijn wachtwoord moet veranderen, om zo de blokkering op te heffen. Gister had ik geen tijd, dus wou ik het daarnet weer proberen, maar het lukt niet. Je hebt drie opties:

• Een link naar een ander email adres sturen (maar als ik dit probeer kan ik maar uit 1 adres kiezen en dat is website @ datahome.nl, die is niet van mij, dus daar heb ik niet zoveel aan)
  • Je vraag beantwoorden (die ene die je moest geven om een hotmail account aan te maken, maar dat antwoord ben ik vergeten, zoo slim.)
  • klantondersteuning vragen ofzo (dit wil dus ook niet, want dan moet je ook die vraag beantwoorden.)

Heeft iemand enig idee wat ik hieraan kan doen??
Alvast bedankt!

misschien ben je gehackt?
ik weet het niet,
sorry
suc6
upje

Ik zit met hetzelfde probleem, word er gek van!!
Hoop dat iemand een oplossing weet!

heb ik ook! alleen ook nog geen oplossing gevonden.

Urgh… mijn broer had zo’n ‘hack’ programma toen hij nog zo’n klein snot jong was. Die kon dan gewoon je email ergens invoeren en dan kon je niet meer op hotmail. Maar dan moest zijn computer wel aanstaan anders deed ie het niet. Misschien ken je zo’n snotjochie die zoiets kan ?
Verder heb ik echt geen idee :’), maar als je ‘gehackt’ bent, vind ik dat altijd zo triest van diegene. Of toch je vraag proberen te achterhalen?

Ik heb het dus ook. Ik moest op een gegeven moment heel veel vragen invullen over hotmail. Mijn laast verzonden emails, mappen en contactpersonen. En ik kreeg als reactie terug dat het niet m’n eigen account was… Ik baal er echt van :c

bovengemiddeld: jaa, dat kreeg ik dus ook, dat weet ik echt niet allemaal meer… maar er zijn dus meer met dit probleem…
zquippi: hm, ik heb wel een broertje, maar die heeft de hele dag z’n computer niet aangehad geloof ik, en daarbij denk ik ook niet dat 'ie zo vervelend is =) En tsja, inderdaad maar goed nadenken over die vraag, maar na een aantal keer kun je het niet meer invoeren, dan heb je het te vaak gedaan…
Maar in elk geval al bedankt voor de reacties =)

Ik wou vandaag ook inloggen maar ik moet een code hebben…

dat gebeurt nu heel veel deze periode.
Echt heel veel mensen die ik ken zijn geblokkeerd.
Mijn moeder’s account is ook gehacked. Der wachtwoord doet het niet meer.

Ze kan er wel nog op via msn. Dus als ze zich aanmeldt op msn en dan op der
email klikt doet ie het wel. Maar als ik haar dan help om het wachtwoord te veranderen,
moet je je oude wachtwoorden invullen en dan zegt ie dus dat het niet goed is.

En als ik de vraag wil invullen; der geboorte datum
zegt ie ook dat het fout is :confused:

echt sneu voor der

Weird… Hoop niet dat het mij gebeurd (afkloppen!), weet ook m’n geheime antwoord niet meer.

ehm hi. ik heb dit nu ook maar ik weet me oude wachtwoord niet meer :
iemand enig idee??

Ik heb dit ook… en ik weet mn oude wachtwoord en al die dingen ook niet. En ik kon al die vragen ook niet beantwoorden… lekker dan

Had ik ook al! ):

Bij mij is het nog vagerr;
Ik weet mijn oude ww maar op de een of ander manier kon ik niet inloggen dus ik typ heel vaak hetzelfde ww dus toen was ik geblokkeerd :blush:

ik had ook iets raars -__-
de hele tijd stond er dat ik op 2 locaties aangemeld was, dus ik veranderde mn wachtwoord zodat tja, als iemand me had gehackt die mn nieuwe wachtwoord iig niet zou hebben.
na mn wachtwoord veranderd te hebben kon ik zowel met mn nieuwe als mn oude wachtwoord NIET inloggen.