hotmail account geblokkeerd?

ik heb jullie hulp echt nodig: ik ging eergister even op de computer, en zoals altijd checkte ik mijn mail ook ff, maar steeds als ik mijn wachtwoord intypte, bleek het verkeerd te zijn. ik ben er 100% zeker van dat mijn wachtwoord & e-mail adres gewoon goed waren ingetypt, en ik probeerde het steeds weer. op een gegeven moment stond er dat mijn e-mail adres was geblokkeerd? o.O

dit kan ik echt niet gebruiken en ALLE belangrijke informatie is weg :frowning_face:
wat kan ik doen?

Mischien is hij weer gedeblokkeerd?
Heb je vandaag al weer geprobeerd?
Misschien stond je Caps Lock aan

ja weer geprobeerd, maar het is nog steeds geblokkeerd.
en nee, daar ligt het niet aan :S

Kan je je geheime vraag nog beantwoorden?

Nee :stuck_out_tongue: echt superdom, het is een vraag waar ik het antwoord wel op weet, maar die blijkt ook steeds fout te zijn ?

dat is wel heel raar dan. Ik weet dat hotmail/msn een of ander hulp forum heeft. Misschien kan je daar je probleem neerzetten?

http://www.windowslivehelp.com/forums.aspx?productid=1

ik heb dit een paar weken geleden ook gehad… dat was omdat er een virus op mijn hotmail zat en dat duizenden mails naar andere mensen stuurde. Daarom werd mijn account geblokkeerd door hotmail als bescherming tegen “spammen”, maar een paar dagen later kon ik er wel weer op nadat ik mijn wachtwoord enzo moest veranderen… ik weet niet of het dit is bij jou maar dat kan dus wel.

dan ben je gehackt.