Hotels vanaf 16 jaar ???

Oke, ik weet dus echt niet in welke categorie ik deze forum moest plaatsen, alvast sorry dus!
Nu heb ik een probleempje,
Mijn vriend en ik zijn nu al bijna anderhalf jaar samen, en we willen (ook voor Valentijnsdag) iets heel speciaals doen. Nu willen we 2 nachtjes een hotelletje pakken.
Alleen… We zijn allebei 16 (bijna 17)
Weet iemand toevallig hotelletjes waarbij de minimumleeftijd 16 is? Ik heb heel het internet al af lopen zoeken, en bij elk hotel dat ik belde moet je meerderjarig zijn :frowning_face:
Please, help me

Ik denk dat je op zoek moet gaan naar een jongerenhotel of jeugdherberg in een leuke stad.

Op deze site staan bijvoorbeeld jeugdherbergen in Antwerpen en Brussel: http://www.jeugdherbergen.be/nl/

Deze zit in Groningen: http://www.simplon-jongerenhotel.nl/

Maar er moeten er nog veel meer zijn!

ah okee, het is echt lastig te vinden !
die 2 sites zijn idd wel handig, dankjewel!

Misschien kun je het hotel dat je leuk lijkt bellen en vertellen wat je in je beginpost verteld, misschien dat ze het begrijpen en jullie alsnog mogen.

jaa klopt, heb ik bij alle gedaan, alleen krijg ik elke keer te horen dat je 18 moet zijn…

Jeetje wat lullig dan…

Misschien lukt het als je moeder belt? Dat zij zegt: ‘Ik wil mijn dochter en haar vriend graag een hotelovernachting cadeau doen. Kunt u een uitzondering maken?’

Dan hoeft ze het niet echt cadeau te doen, maar misschien dat het helpt…

Ik zat inderdaad ook te denken aan Youht hostels… Misschien kan je eens kijken op www.hostelworld.com

Succes! Ik hoop voor je dat het lukt!

Ik heb in een hostel gewerkt en ook bij ons was de minimum leeftijd 18 en dat werd ook aardig goed in de gaten gehouden.
Check het dus goed, ook als jullie een hostel willen boeken.

Bbij veel hotels mag je, als je toestemming van je ouders hebt via een special formulier, gewoon reserveren. Heb ik ook gedaan in Utrecht met een vriendin toen we uit gingen daar. Heb alleen geen idee meer hoe dat hotel heet. Was wel een gewoon hotel en geen jeugdherberg ofzo.

Klopt, daarom zou ik ook niet moeilijk doen om het zelf te proberen en gewoon lekker je ouders de boeking laten regelen.

Dank jullie wel nog!
Tis eindelijk gelukt haha, gewoon doorgebeld en hotels afgegaan!

Hoi ik weet niet of je nog een account hebt hierop maar ben benieuwd hoe je dat heb geregeld en welke hotel heb namelijk zelfde probleme (17jaar) over 3maanden 18 pas, hoor het graag of als iemand het weet.

en via je ouders boeken?