Hotels in londen!

Hoi!

Mijn vriend en ik willen graag een lang weekend Londen, nu heb ik al best goedkope vlucht gevonden… Maar nu even de volgende vragen…

Wat zijn normale prijzen per nacht in Londen?

Iemand ervaringen met hotels ?

Heb net wat bekeken, omgerekend kwam ik uit op 89 euro per nacht Huh? Beetje teveel van het goede haha

Thnx alvast!

Ps. wist ff niet waar ik dit moest plaatsen

hey! ik ben ook naar londen geweest pas met mn moeder, maar het is idd heel erg duur, we zijn naar een reisbureau geweest maar 75 euro per nacht is echt wel het minste wat je kan verwachten! wij hebben 1 van de goedkoopste hotels genomen, het shakespear/dolphin hotel. Super ligging, vlakbij metro die je in 1 minuut overal heen brengt! Het is goedkoop omdat er veel jongeren komen. Het heeft een beetje een klassieke uitstraling, en tijdens het ontbijt zie je veel groepjes jongeren en stelletjes enz. De kamers zijn een beetje oud maar dat maakte ons niet echt veel uit!
kheb nog ff de site voor je opgezocht :wink:
wij hadden trouwens geboekt inclusief treinreis en toen was het 400 euro totaal!
(voor 3 dagen)
http://www.shakespearehotel.co.uk/profile.htm

nou succes en veel plezier!

kijk eens op www.bookings.com , daar heb ik goedkope hotels voor italie gevonden. Toen ik naar londen ging, heb ik via reisbureau geboekt, maar daar had ik een hotel van ong 30euro per nacht.

Je moet aan de rand van Londen een hotel boeken dat is goedkoper, check op website van Ibis! Ongeveer 30-40 per nacht.

Ben afgelopen zomer naar Londen geweest, ligt er maar net aan welke prioriteiten je stelt. wij vonden het belangrijk om te kunnen slapen en te douchen en eventueel te ontbijten, heb je nog meer wensen dan word het duurder.

Ik up dit maar want ik wil in de herfstvakantie een paar dagen naar Londen. Dus heeft iemand een aanrader? Graag niet te duur =)

up voor jou ^^
wil ik ook wel eens weten aangezien ik met mijn moeder een keertje naar Londen wil!

haha ik wil ook wel info!

Ik ging in de vakantie naar Londen, en ik zat in zooo’n mooi hotel:)
Het zat ook in een supermooie buurt, tegenover hyde park, en bijna langs oxfordstreet!

Het hotel heette Bjerya Eden Park Hotel Londen

Dit wil ik ook wel weten :slightly_smiling_face:
Wil in juli naar de première van Harry Potter hehe (a)

Ibis is geloof ik wel goed, ik ben een keer met school in Londen geweest in een hotel bij Shepherd’s Bush ofzo ;o het hotel was niet supermooi ofzo, maar volgens mij was het helemaal niet duur. Het ontbijt was altijd toast, kweet niet wat je wilt. Maar ik weet niet meer hoe het heette xd
succes! :grinning:

Ik ben ook met school een keer naar Londen geweest, wij zaten in een Youth Hostel. Het was niet zo, maar volgens mij was het ook minder dan 15 pond per nacht ;p
De ligging was trouwens redelijk, je moest 10 minuten lopen naar het metrostation canada water.

Ik ben net een week terug uit Londen!
Wij zaten in The Tower (guoman hotel)
Het is aan te raden, je zit naast de Tower Bridge en wij waren samen ongeveer 850 euro kwijt.

Ik ben ook een aantal keer in dat hotel geweest.
Vind het een erg goed hotel…

Ibis hotel wembley! Ben er vorig jaar geweest en ik ben onwijs tevreden over het hotel! Prijs weet ik niet precies. Het ligt iig wel redelijk vlakbij londen zelf. Je loopt 10 minuten ( waar je ook dichtbij een kleine primark hebt! en ook een Mac en zelfs een lidl, maar ook wat supermarkten. Onwijs handig.) en als je dan bij wembley station opstapt ben je binnen een half uur in londen :slightly_smiling_face: Je kan ook de bussen nemen en dan ben je er ook zo. Het is dan wel niet om de hoek, maar het hotel beviel me zeer goed! Het personeel is ook erg vriendelijk, als je wat wilt weten pakken ze de kaart erbij en maken ze je wegwijs. De kamers zijn ook heel netjes, en elke ochtend zodra je weg bent maken ze schoon en leggen ze nieuwe handdoeken, zeepjes etc. neer.
Dit was het volgens mij wel :stuck_out_tongue:

Ik heb met mijn vader in Jolly St. Ermins gelogeerd vorige zomer. Echt een geweldige locatie, 4 sterren dacht ik en helemaal niet duur [het was goedkoper dan veel 3-sterren hotels]
Ontbijt zat inbegrepen en was heel erg lekker (:

Whoa! Dat wil ik ook! Bedankt voor het mij op dit geweldige idee laten komen x)

Ik weet niet waar je hotels kunt vinden.
Maar ik heb wel een vraagje. Waar haal je goedkope tickets vandaan met het vliegtuig? zijn ze eigenlijk goedkoper dan met de trein (100 euro pp retour )?

wij waren hier: http://www.travelodge.co…overview.php?hotel_id=258
Volgens mij is het een goedkoop hotel. Het ligt lekker dichtbij het kings cross station. Is ook een metrostation in de buurt.
succes!