hotelovernachting gekregen, maar waar?

Heee!

Ik heb laatst dus van mijn vriendje een hotelovernachting voor 2 gekregen, maar ik kijk er nu naar en ik weet dus echt niet wat leuk is. Ik heb al wat opgezocht over sommige plekken, maar ik kom niet heel veel te weten. Ik zou graag over restaurantjes en winkels, leuke museums of monumenten of iets in die richting te weten komen, dus ik zou graag hulp willen van meiden die misschien er wonen of in de buurt wonen!

Het gaat om de plaatsen:
Hollum (ameland), Leeuwarden, heerenveen, oosterwolde, Roden, Paterswolde, Zeegse, Exloo, Steenwijk, Dwingeloo, Callantsoog, Wijk aan zee, Velsen-Zuid, Noordwijk aan zee, Noordwijk, Wassenaar, Naaldwijk, Lekkerkerk, Brielle, Ouddorp, Westkapelle, Middelburg, Nieuwvliet-bad, Sluis,Bergen op zoom, Beuningen, De lutte, Rijssen, Deventer, Nunspeet, Vierhouten, Beekbergen, Lochem, Eerbeek, soest, huizen, Ooij, Berg en Dal, Arcen, Vlijmen, Oisterwijk, Reusel, Roermond, Thorn, Houthem St. Gerlach, Valkenburg en Kerkrade.

Ik weet het, het zijn heel veel plekken, maar ik ben je echt super dankbaar als je me advies geeft!

Liefs!

HAHA arcen staat er ook tussen, als je je dood wilt vervelen kies je die!

Maar voor de rest zou ik het ook niet weten :slightly_smiling_face:

Edit. Ik zie dat valkenburg er ook tussen staat, daar is het wel interessant je kunt in oude grotten en je kunt een oud kasteel bezoeken, er is een leuk pretpark in de buurt en het heeft een leuk centrum!

Breda is very nice om te shoppen enzo :stuck_out_tongue: Bergen op zoom opzich ook wel, maar ik vond dat veel minder dan Breda. En ik weet niks over de musea enzo dus aan mij heb je ook niet veel :grinning:

Oh ja valkenburg is inderdaad ook leuk!

KERKRADE! Nee grapje daar is echt bijna niks te doen.

Ik persoonlijk vind valkenburg altijd leuk.

Leeuwarden is veel te zien en Steenwijk ook.
ps. Als dit van fletcher hotels is hotel steenwijk is heel erg mooi en luxe :slightly_smiling_face:

callantsoog is wel een leuk dorpje, dicht bij het strand etc. maar verder redelijk saai.

Wassenaar is ook een leuk dorp, heeft wel leuke lunchrestaurantjes etc.

Leeuwarden en Middelburg zijn net wat groter, dus makkelijker om je langer te vermaken. Ook iets meer winkels.

in nunspeet, beekbergen en eerbeek is echt helemaal niets te doen (woon er heel dicht bij) dus daar zou ik zeker niet heen gaan!

Deventer heeft wel een gezellig centrum en redelijk wat winkels, dus dit is wel leuk om heen te gaan.

ik hoop dat je wat aan mijn mening hebt! :grinning:

Ik woon in de buurt van Beuningen, en dat is niet echt bijzonder ofzo, er zijn niet veel winkels en al helemaal geen museums.

Berg en dal & Ooij ken ik ook, ook dat is niet erg bijzonder. Er zitten geen winkels, museums ect. Dan moet je echt naar Nijmegen.

Bergen op zoom is super leuk en valkenburg ook ! :grinning:

Arcen zou ik niet doen iig, dat is sáái.
Vlijmen is vakbij denbosch, daar is opzich genoeg te doen, in Vlijmen zelf niet echt.
Oisterwijk is ook niet veel aan.
Berg en Dal eigenlijk ook niet (licht vlakbij Nijmegen, dat wel)

Ik zou voor iets vlakbij zee gaan!

Kerkrade in ieder geval niet :""D

Valkenburg is inderdaad wel heel gezellig, voor mij is het niet speciaal omdat ik er vaak kom maar ik denk dat het voor iemand die er niet vaak komt heel leuk zal zijn! + je hoeft maar een kort stukje in de trein om een dagje in maastricht te gaan shoppen

[font=helvetica neue, arial, helvetica, sans-serif]

Thorn schijnt wel mooi te zijn (ben er geweest toen ik iets van 6 was dus ik kan me er weinig van herinneren), en Valkenburg, Brielle en Leeuwarden lijken me ook wel leuk!

-

Haha Oisterwijk, daar ga ik naar school. Het enige leuke is dat de Eftelilng in de buurt is ,verder verveel je je dood.

Deventer is heel leuk, met schattige restaurantjes enzo… shoppen vind ik daar zelf niet super geweldig, maar er zijn wel wat leuke winkeltjes… het is WEL super leuk om doorheen te lopen, en achteraf straatjes te bekijken (daar zitten de leukste eetcafeetjes)

bergen op zoom is wel gezellig. maar nu niet zo leuk om er 2/3 dagen te zijn.
het ligt wel op iets van een anderhalf uur met de bus van antwerpen, dus dan zou je nog een daguitstapje kunnen maken.

verder lijken de dingen aan de zee mij ook wel leuk, ookal is daar niet veel te doen meestal. behalve wandelen en chocomelk drinken om op te warmen.
en valkenburg lijkt mij ook wel leuk. ookal ben ik daar nooit geweest.

Welke Valkenburg bedoel je? :stuck_out_tongue:

Mijn moeder en stiefvader hebben een keer een weekje in een hotel in Valkenburg gezeten en ze vonden het heel erg leuk. Ik zelf ben er nog nooit geweest. Mijn leraar zei ook dat het lijkt alsof je in het buitenland zit en het er heel mooi is.

en sluis kan je ook al afstrepen denk ik.
een hoop saaiheid.

Ik woon zelf in Valkenburg en raad je het best aan. Je hebt er heel veel cafeetjes liggen, maar helemaal geen winkels waar je lekker kan gaan shoppen. Het is wel een gezellige stad in de avond, maar ik denk niet dat je echt wilt uitgaan als je met je vriend weg bent. Een voordeel aan Valkenburg is wel dat er veel attracties zijn, je kan de grotten bekijken, er is een klein pretpark, een buitenzwembad, een rodelbaan, en een tokkelbaan. Het voordeel is dat je met een kwartiertje treinen bent in Maastricht. Ik ben al in heel Nederland wezen winkelen, maar Maastricht is en blijft echt mijn favoriete stad! Een breed aanbod aan winkels en de stad is ook nog hartstikke gezellig en best groot. Wanneer je een weekendje naar valkenburg gaat mag een uitstapje Maastricht zeker niet ontbreken!