Hotel

Ik ben dringend opzoek naar een niet al te duur hotel (budget rond 150 euro) waar je kan boeken als 16 jarige (met toestemming van ouders)
Daarmee bedoel ik geen jongere vakantie etc. een gewoon hotel…

Alvast bedankt!

Ik ben vorig jaar met een vriendin naar scheveningen gegaan. Toen waren we even oud als jou, dus opsich is het niet zo moeilijk om als 16 jarige een hotel te boeken. Was denk ik 140 euro pp voor t hele weekend dus dat viel ook nog wel mee.

afrika of limburg of waar?

ja , idd , ligt eraan waar?

waar?hoelang?waarom?

Nederland, het liefst in Noord-Holland.
Paar dagen…
Om bij te praten met mijn vriendje en smane met hem te onspannen…

Mag ik weten welk Hotel dat was?

Ik heb een site voor je gevonden…

http://www.hotelaanbiedin…Ny22sKOnZ8CFWlr4wod513HJA

maar mag je nou wel of niet een hotel zelf boeken als 16 jarige?

Heb ff voor je gekeken, je moet er wel niet al te veel van verwachten ofzo van dat hotel, maar het was hotel Mimosa, ik zie nu dat het daar een stuk goedkoper is dan vorig jaar :astonished:
Hotel Mimosa

Zoek gewoon zelf even.

Ik heb gewoon even zelf gezocht hoor.

ik dacht altijd dat het niet mocht. , maar misschien is dat in sommige hotels anders… ?

zo’n youth hostel kan toch,… ?
of moet je daar ook zelf koken ect…
Nou je kan opzoek naar youthhostel dat is een jeugdherberg . geen idee of je daar kan boeken met 16 jaar , gewoon even kijken op internet.

en ze zijn goedkoop…
voor zover ik weet

Ik denk dat je gewoon het beste zelf kan kijken op sites, want je weet zelf het beste wat je wil, hoe lang, wanneer enz. Met een site van een bureau kom je heel snel uit op een paar hotels.

sorry dubbelpost

Ja dan kom ik wel op leuke hotels uit een budgets etc.
Maar dan mail ik naar die hotels, over welke leeftijd je moet hebben om te boeken.
En dat is altijd 18 jaar…

Up?

ga naar een stay oke hostel, zeer goedkoop, je hebt er ook 2 persoons kamers,
leuke locaties en je mag er zeker op je 16e boeken

Maar, Hostels en jeugd herbergen zijn over het algemeen niet zo luxe toch?
Ik was wel opzoek naar iets waar we kunnen ontspannen. En daar heb ik dan ook best wat extra geld voor over.