hotel londen?

heee

Ik wilde samen met wat vriendinnen naar Londen gaan binnenkort en ik vroeg me af of jullie nog een goedkoop,betaalbaar, maar goed hotel weten in Londen?

dankje!

Ibis

als je het niet erg vind voeg ik er even een vraag aan toe:

kun je ook in een hotel in londen overnachten als je met alleen maar 16-jarigen gaat ? of moet er per se iemand van 18 bij zijn?

Volgens mij moest iemand van 18 inchecken, die is dan verantwoordelijk zeg maar.

OT: White house Hotel, Seymour Hotel of Ibis idd.

Er moet perse iemand van 18 bij zijn.

En ik kan Jolly St. Ermins aanraden, heel goede locatie en relatief niet duur. [Hij had 4 sterren maar was goedkoper dan de meeste 3-sterrenhotels in het systeem van het reisbureau] Oh, en het was inclusief ontbijt, wat overigens heel lekker was :grinning:

Oké superbedankt! Zal ze eens allemaal bekijken :wink:

oo maar mag je echt niet met alleen 16-jarigen inchecken? Want wij zijn eigenlijk allemaal 16…

Dat wil ik ook wel weten, up!

Dan moet je naar een youth hostel gaan, daar hoeft er (volgens mij) niet iemand van 18+ bij te zijn?

Ik heb 5 dagen doorgebracht in hotel Enterprise bij Earl’s Court. Erg centraal, KFC + McDonalds om de hoek en een Sainsburry’s op 5 minuten lopen. Hotel was wel wat ouder, maar erg netjes, 24/7 bewaking [om 7uur zondagochtend ging het brandalarm af, meteen bewaking overal en controleren!]. Heb alleen geen idee wat de prijs was helaas, maar ik ben echt van de goede hotels. Anders slaap ik niet echt lekker [qua veiligheid etc]

City Hotel.

Centraal
Goedkoop
Goed/ groot ontbijt
Ziet er mooi uit
Heerlijk geslapen

:B

Inderdaad, een youth hostel.
Want je moet achttien zijn om in te checken.
Ik ga in de herfstvakantie met m’n vriend, en wij hebben Columbia Hotel geboekt. Het is vrij goedkoop, het zit in bijna dezelfde prijsklasse als White house en Seymour.

Ik ben vorig jaar naar het Royal National Hotel geweest met vriendinnen. Was ook incl ontbijt. Je hoeft niet per se 18 te zijn, alleen moeten je ouders hun handtekening zetten. Het hotel was nog geen 10 min. lopen van Oxford street en het metrostation was aan de overkan van de straat!
Londen is echt supervet! Ik ga in november weer :grinning:

Oké bedankt allemaal!
Wij slapen liever niet in een youth hostel, we zijn toch ietsjes meer van het luxe, haha.

aha ok dus je hoeft niet per se 18 te zijn, maar waaronder moeten je ouders dan een handtekening zetten? misschien beetje domme vraag…

Alvast veel plezier dan :wink:!

ik ben bij een hotel vlak bij EXCEL geweest, zit een metro en héél veel restaurantjes.
volgens mij ibis ofzo

uppie

Ik ben zelf nog nooit in een hotel in londen geweest, maar ik zou inderdaad wel uitkijken met de leeftijden. studeer namelijk hotelmanagement en je moet echt 18 zijn om in een hotel te kunnen slapen (jeugdherbergen dus niet meegeteld). Je hebt dus geluk als je gewoon een hotel binnen komt als minderjarige, maar ik zou het zeker navragen voor je daar dadelijk in Londen staat en je niet mag inchecken(; Bij sommige hotels doen ze het namelijk wel gewoon

succes in ieder geval! (:

^ ok, bedankt…dat zal ik zeker doen :wink:

up

up