Hotel in Parijs

Heey meiden… ik ga in November naar parijs en ik ben wel benieuwd of jullie nog suggesties hebben voor een bepaald hotel… Dus zijn jullie er ooit geweest en in welk hotel verblveven jullie daar toen? :slightly_smiling_face: en hoe was dat?

ik hoor het graag. xxxxx

hoi!
ik ben een keer in hotel montmartrois en in luxia geweest.
simpel, goedkoop hotelletje vlakbij de sacre coeur.
De recensies zijn slecht, maar ik vond het prima te doen als je er alleen een paar nachtjes slaapt.
met kerst ga ik ook naar parijs. Dan naar hotel Roma, ook bij de sacre coeur. deze had een goeie beoordeling.
hopelijk heb je hier iets aan :slightly_smiling_face:
xxx

ik ben er deze vakantie nog geweest, we verbleven 3 nachten in het Courtyard by Marriott Paris Defense West-Colombes. Het ligt niet meteen in het centrum, maar omdat we in augustus gingen was het heeel rustig in Parijs dus reden we met de auto naar het centrum, dat was zo’n 10 minuten rijden. Maar als je zonder auto, moet je eerst 15 min lopen naar het busstation dan 15 minuten rijden naar het metrostation en dan met de metro naar het punt waar je naar toe wil gaan. Maar het hotel was heel goed, heel fijne bedden, handdoeken werden elke dag verschoond en ontbijtbuffet was ook heel goed :wink:

bedankt voor jullie reacties. ik ga me even verdiepen in die hotels :stuck_out_tongue: upje ^^

Je kunt eventueel ook zoeken via Google naar een Youth Hostel. Daar heb je vaak voor 20 euro of minder per nacht een slaapplek. Soms wel gedeeld, maar als je met z’n 2en gaat kun je met z’n 2en op 1 kamer bijvoorbeeld.
Het ligt er aan wat je prioriteiten zijn. Succes! Ik ben zelf ook gek op Frankrijk en Parijs.

Ik was met school naar Parijs, toen zaten we in een hotel vlak bij de Sacre Couer maar dat was niet echt tof. Want je kon de mensen boven je in de kamer bezig horen zijn zegmaar. Dus was niet zo fijn.

Ik ben deze zomer naar hotel Gare du Nord geweest. Prima hotel en maar 2min. lopen vanaf station Gare du Nord, voor als je met de Thalys gaat erg handig. Goed hotel, prima eten, mooie kamers. Op 2min. lopen van het metrostation Gare du Nord en 10min. lopen van het metrostation Gare d’lEst. Ik geloof dat we 1600 euro kwijt waren voor 5 nachten - 5 personen met ontbijt inbegrepen, 5 kaartjes voor de Thalys en een metropas voor 5 dagen inbegrepen?

Hotel de Geneve. Goedkoop, goed, perfecte ligging!

Ik voelde me bij Gare du Nord niet echt op mn gemak daar, dat was echt een achterbuurt van Parijs.

Heb dr 2 jaar gewoond :slightly_smiling_face: :slightly_smiling_face: :slightly_smiling_face:

Wij zaten in het Est Hotel, niet heel bijzonder maar wel een goede ligging, vlakbij Gare de l’est en Gare du Nord, en we hadden een Metro drie-dagen kaart, voor 100 euro voor 3 personen, we kwamen overal in Parijs!

Ook een tip; ga de metro in, en stap ergens uit, je komt altijd wel op leuke plekken dan! Dit hebben wij gedaan, en we zijn een heel leuk winkelcentrum gezien, lekker gegeten enz.

UUUUPP
Ik ga deze herfstvakantie ook naar Parijs! Moet wel ff nog goedkoop en leuk hotelletje zoeken, dus dit is handig! :’)

ik ga de week na mijn verjaardag, dus over 2 weekjes haha
we gan standaart naar het hilton hotel aan de eiffeltoren, mooi hotel, mooi uitzicht, geweldige service, superlekker eten en helemaal in het centrum

upje :grinning:

ik was naar eurohotel ofzo geweest, heel goedkoop en lekker eten.
en vlak bij waren veel restaurants en een bus en metro.