Hotel in London

Meiden, weten jullie mss een mooi en leuk, goedkoop hotel in London? Een goedkope reis erheen :blush: Ik wil graag voor paar dagen naar London toe met me vriend! Hoop dat jullie mij kunnen helpen!
Liefs LovelyBrunette

want googlen is te moeilijk voor je?
sorry maar ik heb geen zin om voor jou te googlen…

Oke waarom reageer je dan? tazz belachelijk dat je zo reageert

Ja, moet je even hier kijken :wink:

Nee hoor heel normaal je weet toch wel hoe google werkt ofniet?
Daar vind je genoeg hotels in london.

oke wat denk je nou zelf dat ik niet zelf heb gekeken? Dat ik lui ben, ooh serieus! Dus please reageer niet als je niet wilt helpen doei

zielig hoor, als je niet wilt helpen, reageer dan niet! Mss zijn meiden hier naar london geweest, die kunnen we zeggen wat een goed en goedkoop hotel is?! Daar over nagedacht tazzz

je kan even op de site kijken van ramada hotel. tis wel een mooi hotel, goede service, en soms is t ook best goedkoop
edit: jury’s inn is ook wel een mooi hotel, dus dat kan je ook wel checken ;]

Bedankt Lilbrunette! Ben je er zelf ook geweest?

Ja :slightly_smiling_face: oja, Jury’s Inn is wel duurder dan Ramada Hotel maar het is wel luxer… maar je kan op hun site kijken of ze een aanbieding hebben!

Oke ga ik doen dankje! Is dat inclusief reis? Of dat moet je ook nog apart betalen? Op hoeveel kwam jij totaal uit en hoeveel dagen?

ik boekte mn hotel apart… en euhm, ik bleef voor ongeveer 9/10 dagen en dat kwam uit op 500 euro, exclusief ontbijt, maar je moet maar even kijken, want ik weet het niet zeker :wink:

Oke ga ik doen, bedankt voor je hulp!

tazz?

booking.com
kan je alles invoeren wat je wil dat je hotel heeft/kost/waarhetligt etc etc etc
ryanair.com voor goedkope vluchten (naar londen)

Ik heb vorig jaar met papa in Jolly St. Ermins gezeten. Volgens mij had hij 3 sterren, maar hij was goedkoper dan een heleboel 2 sterren-hotels in dat boekje bij het reisbureau. Best een mooi hotel en het was inclusief ontbijt [dat overigens heel lekker was]

Ik ben er zelf ook geweest deze zomer, en er zitten echt in elke straat meerdere hotels. Ik zat in het bloomsbury hotel in Great Russels Street (gevonden op www.booking.com ofzo), echt om de hoek bij Oxford street en het metro station zodat je overal goed heen kon enz,alleen was die niet heel goedkoop :p, het is sowieso moeilijk om iets goedkoops te vinden in Londen. Maar de goedkoopste manier om te reizen is de boot.

Nog een ander leuk idee, er gaat een boot die 's avonds weg gaat, je eet en slaapt dan op de boot, en de volgende ochtend heel vroeg kom je in Londen aan. Je hebt daar dan de hele dag en dan gaat 's avonds de boot weer weg, en kom je de volgende ochtend in Nederland terug. Dat is dan iets van 100 euro!
Succes en veel plezierr =D

Of je kan ook gewoon een Hostel nemen, is altijd een pak goedkoper. Je kan een dorm nemen, dan lig je wel met andere mensen op de kamer. Maar de meeste hostels hebben ook 2persoonskamers voor een leuk prijskaartje. En vaak zit er al (een simpel) ontbijtbuffet bij inbegrepen, maar dan kan je nogaltijd beslissen om elders in de stad te gaan ontbijten.

http://www.hostelworld.com/
op deze website kan je referenties lezen van mensen die er al geweest zijn. Ben zelf ook lid van hostelworld, en is me altijd goed bevallen :slightly_smiling_face:

vervoer boek je dan apart. via ryanair… of met de eurostar

Hotel 63
Bayswater Road 63
London

ben ik overlaatst ook geweest. Gezellig! & niet al te duur.
vlakbij metrostation, dus perfect gelegen.

:grinning_face_with_smiling_eyes: