hotel boeken

hi
ik heb een vraagje , ik had op vakantieveilling een vakantie gewonnen voor 1 dag in een hotel in tilburg om vervolgens die dag naar de efteling te gaan maar me schoonvader had gebeld wisten waar helemaal niks van af en hij komt nu mee aanzetten dat je 18 moet zijn voor dit hotel waar ik en me vriend nergens iets over konden vinden ( we zijn 17) aan de ene kant vertrouw ik die vader niet hij probeert wel vaker dingen te verpesten maar aan de ene kant zou het ook kunnen maar op de site van het hotel ( het hotel heet hotel ibis ) kon ik niks vinden dat je 18 moet zijn weten jullie mischien of je hiervoor 18 moet zijn en zo ja kun je het dan regelen dat je toestemming van je ouders krijgt om dan toch in het hotel te kunnen logeren?

misschien gaat het niet om het hotel dat je 18 moet zijn, maar om lid te zijn van vakantieveilingen en om te bieden moet je 18 zijn. misschien is dat het?

hoi
ik moest op vakantieveiling me gegevens invoeren en daar heb ik gewoon 14-12-1992 ingevoerd het gaf niet aan dat het te jong was wat een andere site wel aangeeft, daardoor snap ik het nu even niet:P aangezien er nergens staat dat je 18 moet zijn

Voor de meeste hotels moet je volgens mij wel 18 zijn?
Maar je kunt anders toch naar hotel bellen? :slightly_smiling_face:
Ik wou ook ooit een huisje huren met mn vriend (ook met zoiets als vakantie veilingen) en daar moest je 21 voor zijn en dat stond ook nergens :s

Hij heeft zeer wss gelijk. Kijk maar als je gaat boeken op de Ibis site. Je kan niet minder dan 1 volwassene aangeven. Dus moet er minstens 1 volwassene zijn als je boekt.

dan bel je de hotel op?!!

Dan bel je het hotel op en vraag je het.

Als je het niet vertrouwd. Bel je er zelf toch naartoe. :slightly_smiling_face:

inderdaad, bellen

ik heb het hotel gebeld
en uitgelegt dat ik 17 ben en via vakantieveiling het arrangement heb gewonnen ze vonden het raar dat ik als 17 jarige daar een account kon aanmaken, ze vonden het alleen correct als iemand ons naar het hotel toebrachten omdat we 2uur moeten reizen vonden ze het niet geschikt dat we met het openbaar vervoer gingen ze vertelde een heel verhaal over dat het hotel willen dat we veilig aankwamen en terug gingen maar kortom het kan door gaan gelukkig :grinning:

trouwens iedereen bedankt voor het reageren :grinning: