Hotel Antwerpen

Hellooo,

ik en mijn vriend willen naar Antwerpen, en daar 2 a 3 nachtjes blijven. We weten alleen niet welke hotels daar een beetje goed zijn.

Heeft er iemand ervaring met hotels daar? Welke raden jullie ons aan?

Onze eisen:

• Niet te duur
  • Goede locatie (beetje in het centrum)

Alvast bedankt (:

Ik was met school in etap hotel (wel echt een motel achtig iets) was niet duur en naast centraal station

Hm ja… we zoeken wel echt iets met eigen badkamer enzo ;p

Hilton hotel op de Groenplaats! Iedereen denkt dat het duur is, maar dat is het echt niet! En het zit op zo’n 300m van MAC! Anders een Ibis hotel (voor de zakenmensen of toeristen!)

Of wat dacht je van dit hotel : http://www.hotelspecials…yser_hotel.html#detailbox

Zit aan het station, heeft 4 sterren en is voor jullie twee ongeveer ¤ 200 voor 3 nachten!

Tripadvisor en booking.com zijn handige sites voor reviews. Bij tripadvisor kan je zoeken op prijs/kwaliteit.

Bedankt iedereen! (:
Nog meer aanraders?

Century hotel, ligt naast het station. Ik ben er zelf geweest en het is echt een mooi hotel, hij heeft ook 3 sterren. Via booking.com kan je daar goedkoop boeken.

Zoals _Missemily zei: ibis hotel :slightly_smiling_face:

Mijn vriendin en ik sliepen in de Keyser Hotel voor 2nachten. Dit is zeker een aanrader! 4 sterren en best luxe en wij betaalden ieder ¤62,65 (via Hotelaanbiedingen.nl) inclusief ontbijt. De locatie van het hotel is ook perfect (als je het station uitkomt zie je het hotel al).