Hot & Steamy shower for 2?

Hee meiden, ik wist niet waar ik het moest plaatsen dus dan maar hier.

Ik heb mijn vriend een soort wellnessbon (zelfgemaakt) gegeven met hotelovernachting. Ik wilde eerst een bad in de kamer maar we hebben een douche. Dus ik heb oa op de bon gezet:

• Hot & Steamy shower for 2
  • hoofdmassage
  • rugmassage

Maar ik had dus gewoon bedacht om te douchen voordat ik hem een massage ga geven, aangezien we geen bad hebben. Maar toen hij de bon kreeg had ie wel hele speciale verwachtingen gekregen dankzij mijn woordkeuze, ‘hot & steamy’.

Dus nu moet ik het douchen speciaal zien te maken, hebben jullie tips?

Ik dacht aan; licht uit en een paar kaarsjes.
hem inzepen en afdrogen…

Maar verder heb ik geen idee haha :stuck_out_tongue:

een romantisch achtergrondmuziekje?
Je wilt dat het steamy is dus dan moet je het steamy maken, zorg ervoor dat er veel stoom is. Hou alle deuren en vensters toe en zet de chauffage hoog.

hmm gewoon licht dempen, muziekje op de achtergrond, geurkaasen, heerlijke bodyolie, hem lekker zn haren inzepen. haha geen idee eigenlijk, succes.

ehmm masseren, misschien een pijpbeurt geven onder de douche? Dat is hot:)
Mooie lingerie aantrekken? Dan idd geurkaarsen, olie en een muziekje. Heerlijk, zie het zo voor me:D

pijpbeurt onder de douche doet het altijd goed.

Hotelkamer in de fik door de kaarsen, lekker hot wordt het dan :’)

OT: Geen idee, pijpbeurt doet t vast goed.

Ja zodat je lekker flauwvalt :S:S:S

haha lijkt me duidelijk dat die iig seks verwacht :stuck_out_tongue: maar bovenstaande ideeën lijken me dan wel goed

Pas op met te veel stoom enzo. Ik stond is met me vriend onder de douch, en hij stond niet te warm ofzo, maar er was te weinig zuurstof. Ook door de stoom. Dus ik viel flauw. Best genant om in je nakie flauw te vallen, omdat je dan ook niet door hebt hoe je zit enzo.

Maaar, ik neem aan dat je dat niet wilt dus :stuck_out_tongue:
Maar ik zou gewoon hem ‘verzorgen’ (nee ik bedoel geen sex) onder de douch. En idd mooie lingerie ofzo.

Dat heb ik zelf inderdaad ook al meegemaakt bij mijn vriend thuis, ook flauw gevallen in de douche terwijl hij nergens last van had… Dus echt steamy maak ik hem sowieso niet.

Ik heb altijd wel als ik bij hem ben mn mooiste lingerie aan dus dat is niet meer zo speciaal, hihi

Ik ben ook welleens flauw gevallen :’)

Akwaaaaaaard