Hot or not ~

Haaay girlss !

Ik heb jullie hulp nodig, ik weet niet meer wat ik moet doen.
2 maanden geleden maakte ik met vriendinnen voor de grap hot or not aan, naja je raad het al hier kwam ik echt een super leuke jongen tegen, ook helemaal mijn type.
Na wat gepraat te hebben vroeg hij mijn nummer, waarna we over gingen appen.
We kwamen erachter dat we veel gemeen hebben en van dezelfde dingen houden.
We hebben ongeveer 1,5 maand echt elke dag geappt, hele dag door, op een dan besloten we maar een keer aftespreken, dit was Zaterdag. we hadden afgesproken bij het station en ik ging achterop naar zijn huis, we besloten maar gewoon films te kijken want dat is natuurlijk altijd leuk hihi
Ik heb de hele film tegen m aangelegen enzo lekker geknuffeld en ik merkte gewoon dat het klikte tussen ons, ook was hij zooo lief voor me ! Echt de ideale jongen.
Maja toen kwam het tijdens de 2de film draaide hij mijn hoofd en zoende me, naja na zoenen ging het verder en uiteindelijk hadden we sex. Natuurlijk veeel te snel maar het was het perfecte moment ervoor, en je merkte gewoon de liefde tussen ons.
Savonds bracht hij me weer naar het station, gaf me een kusje en een knuffel en ging weer weg.
Ik appte hem savonds weer en hij deed eigelijk gelijk al een beetje kortaf, naja ik merkte dat er wat was al zei hij zelf van niet.De volgende ochtend appte hij me ook niet terwijl hij die 1,5 maand elke ochtend goodmorning lieffie appte, dus ik weer vragen van zeg nou gewoon wat er is enzoo en naja toen kwam het hij appte terug met dat tie twijfelt of tie dit allemaal wel wilt, wamt hij vind zichzelf te jong voor een relatie (hij is18) en hij vind dat hij daar nog niet serieus voor is. Hij zei ook dat tie ineens minder wilt appen en blablabla en dat terwijl hij op app nog zei dat tie me echt leuk vond end at terwijl we elkaar nog niet eens hadden gezien.
Ik ben hem na het afspreken echt heeel leuk gaan vinden, en toen hij dit tegen me zei brak mijn hart, ik dacht echt een leuke jongen gevonden te hebben waarmee het zo goed klikte…
Voormijn gevoel lijkt het net of hij ergens bang voor is? Hoe kan je na 1,5. Maand 24/7 appen en afsprkeen dan ineens zo doe ?
Heeeft iemand hier ervaring mee? Of iemand die een idee heeft wat er is?

Liefs ~

Het klinkt mij een beetje in de oren alsof die je gebruikt heeft voor de seks. Daarvoor deed hij dus de hele tijd lief en aardig en daarna alleen kortaf en zag hij een relatie met je niet zitten.

Met zulke apps moet je echt oppassen want de meeste jongens zitten daar alleen maar op voor eenmalige sex.

Dit klinkt inderdaad als misbruik maken van de situatie. Ik denk dat deze jongen eerlijk gezegd helemaal geen interesse in je heeft, maar je gebruikt heeft voor de seks. Zoals Eefiye al zegt; lief en aardig doen voor die tijd en kortaf en afkappen na die tijd lijken me daar wel genoeg tekenen voor.
Wel lullig, maar aan zo’n jongen heb je dus helemaal niks. Lekker links laten liggen vanaf nu.

Ik begon zegmaar met de sex :blush: want hij bleef me maar zoenen haha

Dat was niet heel slim dan ^

Nee klopt heb ik nu wel spijt van want dan hadi k kunnen weten hoe het was gelopen zonder dat we sex hadden

Ik dacht eerst ook dat hij je misbruikt had voor de seks, maar nu ik lees dat jij begon denk ik dat het voor hem misschien wat te snel is gegaan. Het komt op mij over of dat hem heel erg benauwd en dat hij het daarom als het ware een beetje afhoudt door kort af te reageren en geen relatie te willen.

Ahw bedankt! daar had ik nog niet aangedacht, zou ik het nog goed kunnen maken op 1 of andere manier?

Je zou misschien kunnen vragen aan hem of het inderdaad te snel is gegaan voor hem en of hij het fijner zou vinden om het voortaan rustig aan te doen.