hot or not, jullie mening (behang)

Hey girls (en boys?),
Ik krijg een nieuwe kamer,
En nu zag ik dit behang,
En ben er helemaal verliefd op geraakt.
Ben alleen bang dat ik het na een tijdje niet meer leuk vindt,
Want denken jullie?:

http://www.verfenbehanghal.nl/a-10075201/barok/trendy-barok-behang-rasch-home-vision-nr-714715

Mijn kamer word in de kleuren zwart/wit/groen (en een beetje zilver),
Met een lichte houten vloer (parket of kliklaminaat)

http://www.aquaforum.nl/gallery/upload/sdfgbtny.jpg

Het word dan een strook/baan,
Op een licht grijs muur,
De rest van de muren worden wit

ik vind 't niks maar ik vind behangkeuze iets persoonlijks!

ik vind m wel leuk

Een beetje te druk denk ik

Ik vind het printje + kleuren erg leuk, maar te donker voor als behang. Als je het zelf leuk vindt, moet je het nemen! Het is ten slotte jouw kamer :slightly_smiling_face:

Vind het zelf idd. ook erg druk en donker,
Mar ben vooral vang dat ik er erg snel op uitgekeken ben…

maar aan de andere kant is het ook maar 1 strookje (denk ong. iets meer dan een halve meter?),
Dus dan valt het denk ik ook wel weer heel erg mee…
Twijfel heel erg…

beetje druk eh.

en donker :stuck_out_tongue:

Je hebt ook diezelfde print in nog meer kleuren, ik zag ook ergens witte met zwarte print, dat vind ik dan wat mooier/rustiger. Omdat je twijfelt kan je dan nog ff verder kijken…? :'3

nou weetje, ik vind dat je dat helemaal zelf moet uitkiezen. wij kunnen hier wel allemaal zeggen van ja het is heeeeel mooi. maar jij zit dan al die tijd met dit behang op je muur. en dus moet je zelf beslissen of je dat wilt…

not

ik vind hem leuk !

beetje donker en ik vind dat groen niet echt geweldig, maar het is jouw kamer dus jouw keuze

ik vind hem leuk.

Ik zou het doen, hij is leuk en de rest van de muren worden wit dus qua donkerheid zal het echt wel meevallen (:

ik zou het niet doen eerlijk gezegd.
ik heb ook net mn kamer veranderd enzo, en wilde eerst ook zoiets donkers en druks nemen maar heb nu gewoon wit op witte bloemen en vind het er nu toch mooier uit zien dan dat andere.
maar its your choice. (:

ik vind het ook leuk en als de rest van je kamer ook die kleuren wordt is toch des te leuker
En het is idd maar 1 strook, dus als je erop uitgekeken raak hoef je ook niet zoveel te krabben

-

ik vind dat groene niet zo mooi