hot&not -> voor als je een maatje meer hebt

haai ik wou ff vragen wat jullie hot en wat jullie egt een not vinden voor als je een maatje meer hebt ofsow

xx alvast bedankt voor de reacties :relieved:

ik vind het echt NOT als je te kleine kleding koopt terwijl je een maatje meer hebt ziet er echt niet uit

te strakke broek met een te kort shirtje soms zie je dan allemaal vet bovenuit puilen dat ziet er niet al te charmant uit :cold_sweat:

Te strakke kleren is not, maar dat vind ik bij iedereen, ook al heb je een maatje s en je koopt xs ofzo.
En hot is gewoon als je draagt waar jij je lekker in voelt(oke, geen te strakke kleren) en gewoon blij met jezelf bent.

een legging

dit, en al dat goud en die bbtassen dan kom je metteen zo onstylish over en zo ehm breezerslet vind ik

kort rokje met legging PUKE & als je je shirt helemaal naar beneden pleurt om met je boobies te pronken. Ik vind meestal bij maatje meer alle kleren lelijk :S

dat vind ik echt dom dat je dat zegt.
ik ken mensen met een maatje meer die er echt super stylish uitzien!
Ze zijn misschien dan wel wat voller maar dat betekent niet dat ze zich niet gewaagd mogen kleding.
jullie zitten hier allemaal wel met tieten pronken en goud en shirtjes tot je navel is lelijk. maar dat is ook lelijk bij meisjes die zo dun zijn als een spriet.

IK vind het HOT als mensen met een maatje meer risico’s met het combineren van kleding durven te nemen. Want wij allemaal weten dat dat met een maatje meer veel moeilijker is.

Dat snap ik, maar ik zeg toch: ā€œIk vindā€, hoeft niet iedereen mee eens te zijn. Maar van de meeste die ik op straat zie vind ik kleding smaak niet geweldig. & jaa je hebt gelijk dat sprietjes dat ook niet kunnen hebben.

helemaal mee eens :beer:

daar hoeft niet iedereen het mee eens te zijn, maar toch kan je het beter voor je houden. hier kwets je mensen mee… denk eens na.

als je een broek hebt en dan een je riem heeel strak doen is NOT en strakke kleding is ook NOT
en een leuk jurkje met legging/panty en uggs ofzoo vind ik HOT

wat willen jullie dat ik nu ga zeggen? haha, lieveschatten ik ga niet van me mening veranderen. klaar. & voor de mensen die zich aangesproken voelen hierbij: pardon :slightly_smiling_face:

ff vraagje :stuck_out_tongue: …
Wat vinden jullie ā€œeen maatje meerā€? :stuck_out_tongue:

dat is wel heel erg gemeend zeg. ik zeg ook vooral niet dat je je mening moet veranderen. Maar soms kun je bepaalde dingen beter voor je houden.
maar goed.

idd is het niet leuk om dat te seggen … straks gaan mensen die hier een maatje meer hebben opeens pro anna worden ofzoo …
en met een maatje meer kan je ook modieus zijn … :slightly_smiling_face:

Hangt er vanaf wat je verstaat onder ā€˜een maatje meer’.

te kleine/strakke kleren. Dus een maat te klein ofzo dat vind ik echt not.

ik vind het echt vreselijk als je een te kort topje ofzo aanhebt met een vetrol eronderuit… er loopt ook iemand bij ons op school met van die worstbenen en lang bovenlijf en groot hoofd -die heeft volgens mij iets…- en die draagt dan superordi van die veels te grote pumps en een tijgerprint bontgeval en een tasje en zo’n knot recht op dr hoofd. echt vreselijk. :L

ik vind dat het eraan ligt hoe je alles combineert. maar dat is eigenlijk bij iedereen XD