Hot Networkz Bijbaantje ?

Iemand ervaringen met Hot Networkz als bijbaantje ?

Wat is het?

promotiewerk, op evenementen en beurzen maar ook flyeren.
Iemand ooit bij dit bedrijf gewerkt. Of soort gelijke bedrijven en hoe is dat bevallen ?

Ik heb er gesolliciteerd en ben toen ook aangenomen. Vond het wel een rare sollicitatie. Was in een groep en de belangrijkste vraag was: Als je een dier zou zijn, wel dier was je dan en waarom?

Ik ben er zelf daarna nooit heen gegaan om te werken, omdat ik meer kon gaan werken bij me huidige baan.
Uiteindelijk weet ik ook niet waarom ik er ben gaan solliciteren. Want ik heb er zelf ook een hekel aan als mensen op straat naar me toe komen om een krant of iets dergelijks te verkopen.

Maar aan de andere kant, als jij het goed doet en dus veel verkoopt… Krijg je ook meer geld. En naar mijn weten kreeg je ook weer geld als je iemand anders regelt die daar ook gaat werken.

Wat ik wel leuk vond, was dat het nog een heel jong bedrijf is. In de zin van, je collega’s zullen ook niet ouder dan 30 zijn ongeveer.

Ik hoop dat je wat aan deze informatie hebt.

Ik ben toevallig vandaag op sollicitatiegesprek geweest en aangenomen.

Maar eigenlijk heb ik er ook best wel een hekel aan als mensen op straat naar me toe komen om me iets aan te smeren. xD Ik moest tijdens het gesprek een voorwerp ‘verkopen’. Het ging zo slecht! Hoop dat ik het op mijn eerste werkdag wel een beetje goed doe!

Ben vandaag aangesproken door HotNetworkz en word morgen gebeld. Hoe gaat zo’n sollicitatiegesprek? Moest je toevallig ook in Tilburg?

Nee, ik was in Eindhoven.

Maar er werd gezegd dat het een soort kennismakingsgesprek was en dat als ik het leuk vond/zij mij leuk vonden ik ook meteen aangenomen was. Toen ze met die sollicitatiepapieren aan kwamen zetten overviel me dat dus best wel. Ik moest ineens gaan kiezen! Uiteindelijk had ik het misschien toch beter niet kunnen doen, want ik kan alleen in de zomervakantie en dan moet ik steeds op mijn brommer naar Eindhoven. Maarja, ik heb al ja gezegd… xD

Eigenlijk heb je zo’n gesprek met meerdere mensen maar ik was in mijn eentje. Dan gaan ze gewoon vertellen over het werk enzo, kun je vragen stellen. Je moet ook iets verkopen. Dat ging bij mij dus heel slecht. :stuck_out_tongue:

Ooh oke! Ja mij werd verteld toen ze mij aanspraken dat je gewoon kon stoppen wanneer je wilde als je het niet leuk vond ofzo. Dus ik word vandaag gebeld en ik ga gewoon naar de sollicitatie en ik kijk wel of ik het leuk vind. :slightly_smiling_face: Toevallig een idee hoelaat ze ongeveer bellen? Zit op school van 2 tot 4 :stuck_out_tongue:

Ja idd, ik stop er gewoon mee als ik het niet leuk vind!
Haha nee geen idee, maar als ze je niet kunnen bereiken bellen ze nog wel een paar keer, of ze spreken je voice mail in :wink:

Ik ben aangenomen bij een ander promotiebureau, waar je alleen dingen uit hoeft te delen. Ik wou eerst naar HotNetworkz (in Haarlem), maar het verkopen lijkt me eigenlijk niks. Mensen worden daar alleen maar chagerijnig van:P. Maar het verdient wel weer erg veel (als je het een beetje goed doet).

NIET DOEN.

Uberhip welk bedrijf is dat dat je alleen hoeft uit te delen ?

Je hoeft niet een beetje op een plein te staan uit te delen he, het is wel de bedoeling dat je daar zo’n beetje de hele dag staat en echt al die flyers weggeeft, je mag echt niets overhouden.
Ik heb het ook gedaan en het was echt kut, het betaalde niet eens zo geweldig.

omdat? ^.^

ik heb er 2 misschien 3 maanden gewerkt…
het viel heel erg tegen,
wat moet jij daar doen? ik stond namelijk voor de telegraaf,
en verdiende iets van 3,90 ofzo…
en meestal moest ik auto rijden, dus kreeg ik iets meer…
maar het verdiende zoooo slecht,…