hot item

Hoihoi.

Door een financiële crisis thuis (vader en moeder zonder werk doordat het bedrijf waar hun werkten failliet is gegaan) willen zij een webwinkel opstarten. Vader heeft hier veel verstand van omdat hij dit op zijn werk ook al deed. Ze willen beginnen in de catogorie jongeren 12-24 jaar ongeveer.
Ze hebben ons (kinderen) gevraagt of we weten waarin ze kunnen gaan ‘handelen’. Dus dat is ook mijn vraag aan jullie.
Mn vader heeft contact met mensen uit China/Australië/VS enzo dus het mag wereldwijd zijn, iets dat in NL nog niet is, en je wel zou willen.

Ik zou zeggen, brand los. Roep wat je graag zou willen, voor een goede (goedkopere) prijs.

Liefs

PS. Geen reacties als; investeren kost veel geld enzo. WE KNOW. Maar dat hebben we ervoor over.

Kleren uit Amerika/China die we hier in NL niet te koop zijn.
Amerikaans eten.
Sieraden… uhmm :")

Amerikaanse,londense, australische kleding!
Bijv london boy, is zo’n leuk merk maar ik zie het in nederland nergens!
Dat soort merkjes slaan best wel aan denk ik ;p

Ja maar dat is een beetje standaard. Welke kleding, en welk merk sieraden.

Eten wordt een beetje lastig omdat dat met vliegtuig enzo moet en dan zit je over de houdbaarheidsdatum heen haha, ook niet echt handig

Dat merk ga ik even googlen! Dankjewel!

Kleding + Accesoires! (nog steeds geen idee hoe je dat schrijft)

Aparte kledingstijl. Wel leuk, maar denk eerlijk gezegt dat dit niet heel goed gaat lopen omdat lang niet iedereen dit wil dragen…

Nja ik kom dan ook wel uit een dorp waar je dit soort kleding helemaal niet ziet. Is dit in de stad anders?

Is een richting die jullie op willen? Kleding, sieraden of leuke dingetjes voor in je kamer? Ander wordt het zo’n breed onderwerp dat ik niet zou weten waar ik moet beginnen!

Zoiets als Primark maar dan met léúke kleren, alleen goed zoeken waar je die goedkoop kan inkopen (meestal buitenland)

Kleren zoals bij de Topshop H&M River Island enz. slaan wel aan voor een normale/lage prijs

Leuke, aparte, gekke, grappige chocolade/bonbons, in kleurtjes, smaakjes, figuurtjes?

ja dat maakt eigenlijk niet zoveel uit.
geen eten/drinken in ieder geval.
en ook geen media spullen als laptops/computers/telefoons enzo.

meer wat dingen die nu ‘‘in’’ zijn, waar je nu 1 jaar geld mee verdient, en dan volgend jaar weer een nieuwe rage. (bijv schoenen; uggs/vans, alleen is dit nu wel weer een beetje geweest en verkopen veel mensen dit, dus we willen wel iets nieuws.)

Misschien dat je op deze site wat leuke dingen kunt vinden?

Het is een mengelmoes van de meest random dingen die daar worden weergeven. Meestal verwijzen ze naar webshops in het buitenland :wink:

Ik denk dat je het een beetje in de retro producten moet zoeken trouwens. Gezien heel veel dingen van eerder nu weer vol op verkocht worden. Of bekende bands als One Direction! Werkt vaak ook goed.

JA bandsshirt en andere bandartikelen! En dan voor de verandering ook kleding (shirts) voor vrouwen die een beetje mooi zijn en misschien zelfs voor kinderen. En dan zowel de klassiekers als de nieuwste rages etc.

Een toko site idee? :grinning: Ik zoek het al vaker, maar gewoon beauty producten voor een goedkope prijs

Make-up wat in NL niet te koop is!

Ik zou zéker niet “goedkope” kleding gaan verkopen. Er zijn al zoooo veel webwinkels daarvan. Zeker met ebay/wholesale kleding, daar word je mee doodgegooid.
Voor de rest zou ik het echt niet weten op dit moment, als ik op iets kom zal ik het laten weten :slightly_smiling_face:

En trouwens, ik zou de titel van je topic veranderen naar ‘Nieuwe webwinkel idee’ oid. Dit trekt niet echt veel mensen…

Jaaaaa Boy London!!

Een online afrowinkel/toko.

Iig geen kledingwinkel, dat zou me echt niet trekken. Er zijn duizenden andere winkels.

Of papierwaren. Hele mooie boekjes en leuke bureauartikelen.

jaaa een toko!!