Hostess

Hallo meiden,

Op dit moment doe ik een toeristische opleiding, en wanneer ik klaar ben wil ik graag als hostess gaan werken in Spanje. Ik weet dat het hard werken en lange dagen zijn, maar dat vind ik nog geen probleem, het lijkt me een hele mooie baan!

Ik ben benieuwd of hier meiden zijn die ook als hostess gaan werken of hebben gewerkt. Graag wil ik jullie ervaringen hierover horen!

Alvast bedankt!

Ik denk dat de meeste meiden hier te jong voor zijn.
Maar je kan het proberen (:

hihi wij hadden in groep 8 een musical wat over een cruiseschip ging waar dus ook veel hostessen in zaten :’)

nee sorry dat was ff herinnering, ik weet niemand die dit doet enzo ;O

upje! (:

Heey binipini!

Ik volg ook de opleinding Toerisme - afdeling reizen. En ik wil ook later als hostess werken.
Alleen heb ik nog geen idee waar …Moet jij ook een vrije stage lopen? Eerst moet ik verplicht op een reisbureau en als ik dat goed afgerond heb dan mag je je 2e stage zelf kiezen. Soms moeten wij ook op evenementen hostess zijn…
Maar ga ervoor als je dat wil doen!!

X

Ik doe de HTRO, hoger toeristisch en recreatief onderwijs!
Als je deze opleiding voltijd zou doen, zou ik wel een stage moeten van 5 maanden in het buitenland en 5 maanden in het binnenland.
Ik heb ervoor gekozen om mijn opleiding duaal te gaan doen, wat inhoud dat ik 4 dagen in de week werk en 1 dag in de week na school ga! Ik mag dan zelf weten wat voor werk ik kies, zolang het maar toerisme en recreatie betreft!
Mijn studie is op hbo niveau en hostess zijn kan ik dus ook niet voor mijn stage doen, maar omdat het me een erg leuke ervaring lijkt wil ik het dus gaan doen nadat ik mijn stage heb afgerond! Welke opleiding volg jij?

Echt Nice !
Later wil ik dat ook doen, maar ik ben nog maar 16
en ik werk nu als gewone hostess op evenementen en ik doe promotiewerk enzo
spijtig genoeg nog ff wachten voor mij
maar veel plezier :grinning: !