Horrorfilm; the grudge

Hallo!
Hoe kunnen jullie horrorfilms zien? Houden jullie in het achterhoofd dat het maar een film is? Zijn jullie heel erg bang?
Ik heb vorig jaar The Grudge gezien, en er serieus een paar maanden nachtermerries aan overgehouden, overal waar ik kwam zag ik dat enge geestmens, doodeng.
Maar nu ga ik vanavond weer die film zien, nu the grudge 3, alleen ik ben nou al bang xD ik weet het; ik ben een verschrikkelijke schijtluis. Liever wil ik hem ook niet zien, alleen we gaan hem met 8 meisjes kijken, en ik was de enige die hem niet wou zien, dus das dan vervelend…
Maarja? Hoe overleven jullie een horrorfilm?

door stiekem door je vingers heen te kijken als je je hand voor je gezich houdt?

the grudge 3 is echt heel slecht xD veel minder eng dan 2 ook,
en ja ik weet niet sommige mensen kunnen er nou eenmaal beter tegen dan anderen. doe stiekem oordopjes in :’] want als je een film kijkt zonder geluid is het al veel minder eng

gewoon kijken en als je bijv met je vriendinnen bent juist heel hard gaan lachen om iets engs.
ik vind de grudge trouwens niet eens zo eng omdat ie zo ongeloofwaardig is.

Ik hou juist enorm veel van horrorfilms, dus ik kan je niet helpen.

ik hou idd in m’n achterhoofd dat het maar een film is,
maar daarom vond ik the strangers dus wel wat enger zeg maar, aangezien dat waargebeurd was (dat wist ik van tevoren al).
en als ik denk van: het is maar een film, dan vind ik het zelfs grappig :grinning_face_with_smiling_eyes:

alle kinderen waarmee ik tot nu toe naar dat soort films heb gekeken waren doodsbang, maar ik niet en ik zat dan met m’n nuchtere kop wat te kijken, ik schrok juist van hun gegil xD

Maar misschien moet je zelf ook gewoon keihard gaan gillen als de anderen dat tenminste ook doen, anders is het nogal beshamend gheh
dat helpt volgens mij ook wel, dan raak je die spanning kwijt zeg maar.

Ik geloof niet in die dingen dus ik vind het vaak niet eng.
Maar zodra er dingen in voor komen die echt kunnen(ik weet nog The Cell, en dan komt J.Lo bij een herinnering van de moordenaar en daar zie je hoe hij als kind mishandeld wordt, dan kijk ik wel weg) kijk ik liever niet want dan blijft het in mn hoofd hangen.

Haha, ik ga vanavond ook een horrorfilm kijken met vriendinnen. :3
Maar heb nog nooit echt een horrorfilm gekeken.

Hou een kussen bij de hand zodat je die voor je gezicht kan doen of zo? xD

Ik vond The Grudge echt zó grappig xD
Maar goed, ik vind horrorfilms nooit eng maar ik denk dat je het beste gewoon even weg kan kijken op de engste stukken ofzo?

de enige horror film waarbij ik echt wegkijk is Saw omdat ik dat gewoon TE smerig/pijnlijk vind

Haha, ik ook sorry!

ja , dat ^
ik kijk altijd samen met m’n buurmeisje horrors/thrillers en dan gaan we altijd helemaal stuk om dingen die heel nep zijn ofzo =p

maar ehh, de bedoeling van horrorfilms is om je bang te maken hè.

Ja inderdaad, maar dat is ook geen enge film, alleen maar vies.

Vroeger was ik na ene horror film te sgijterig om naar boven toe te lopen, omdat het net een zwart gat lijkt waar je in loopt O_O.
Maar na veel horror films kijken word je wel immuun haha!

oh ik heb na een jaar nog steeds nachtmerries :frowning_face:
heb ze trouwens allemaal 1,2 & 3… rotfilm

The Grudge vond ik eerder… comedie. Echt niet eng.

zoekfunctie.

enne vind dat helemaal geen enge film… o.O

er zijn al zoveel topics hierover… Ga dan naar het horrorfilm topic ofzo…

Kijk hem anders 1x zelf, dan weet je al wat er gaat gebeuren en wanneer, misschien schrik je die avond dan minder?

Dit is een oud ge-upt topic… Zullen we hem maar weer laten zakken, of moet ik hem sluiten?