Horror

Heey meiden,

Ik heb volgende week een suprise party van de beste vriend van mijn vriendje. Het thema is horror.
Ik heb heel lang nagedacht en op internet gekeken maar ik kan niets vinden in dat thema dat er leuk uitziet maar toch horror is. We willen namelijk niet iets lelijks aan of op me gezicht haha.
Weten jullie iets voor ons?

Alvast bedankt!

Hoe weten wij nou wat jullie leuk vinden? Het is bijna halloween, dus er zullen ook wel wat dingen in dat thema in de stad te vinden zijn. Een beetje combineren en wat toffe make up en klaar.

Er vragen toch genoeg mensen om ideeën en we helpen hun er toch ook mee?

Ontopic: Je kunt eens kijken naar de Tim Burton films, daar vind je in de films zelf ook wel coole outfits die passen bij horror. Verder kun je ook een gescheurde panty, een rokje en je haar helemaal wild maken? :stuck_out_tongue: Ben zelf ook niet zo goed in dingen verzinnen voor zoiets maar ik hoop dat ik je geholpen heb!

x

Dankjewel kyary! Heb ik zeker iets aan!

Je kan leuke games organiseren. Zoals geblinddoekt in doosjes voelen en raden wat het is. Doe wat gekke dingen in een paar doosjes. Bijvoorbeeld water met ijs. Of siroop, in rode kleur ofzo :’) Leuk als je de blinddoek af doet en ze hun handen bekijken. Moet de siroop wel warm zijn, misschien denken ze dat het echt is.

Dus deze, die moet er gewoon bij.

Inwikkelen met wc papier en bloed.