Horror-Feest ideeen gezocht!

mijn 2 vriendinnen en ik gaan een horror feest geven 2 weken na halloween. (met halloween kon niet :frowning_face: )
en we zijn op zoen naar versiering ideeen, en hapjes die geinig en vooral griezelig zijn!
ook moeten we een tracklist hebben. iemand ideeen?

Tips? :slightly_smiling_face: xoxo

Muziek:
GaGaween
This is Halloween
Misschien muziek van Danny Elfman? (Corpse Bride, Nightmare before Christmas, Alice in Wonderland)

Eten:
Alles met pompoen, en hou simpelweg je supermarkt in de gaten. ik denk dat er in elke supermarkt wel dingetjes verkocht worden, niet dan? Of dingetjes maken waarvan je niet kan zien wat het is xd

Drinken:
Heksendrankjes etc.

Versieringen:
Pompoenen, spinnenwebben, een heksenbezem, nepbloed, maskers, veel spiegels plaatsen vinden mensen leuk, clownshoofden.

Thankyouuu! xx dat met spiegels is leuk!

Muziek:
x Halloween theme song ?

Eten:
x Zelf cupcakes maken en daar spinnen, pompoenen, spoken etc. op maken
x Bij de supermarkt (teminste bij de Jumbo) hebben ze van die Halloween hapjes, bonbon’s, etc.

Drinken:
x Ik weet niet of je ze kent, maar je hebt van die Gazeuse drank in allerlei kleuren: rood, geel, blauw, zwart, groen, als je daar de gazeuse labels vanaf haalt heb je gekleurd drinken, best grappig.
x Cola met vanille ijs, dan komt er een soort ‘rook’ vanaf

Versieringen:
x Doodshoofden
x Kleine / grote skeletten poppetjes

Weet verder even niks, als ik nog iets weet post ik het wel weer even. Succes!

Dankjewel! dat met cola ga ik proberen, en wij d8en zelf aan energydrink met enge kleurstof? maardoed, gazeuse is ook top! :upside_down_face: :upside_down_face: