horoscoop

heey even een (domme) vraag hoor :wink:

nou ik ben geboren in juni maar was uitgerekend 17 juli. het sterrenbeeld dat ik nu heb ik tweeling maar als ik 17 juli geboren was dan zou het kreeft zijn, dus mijn vraag is:
beschik k dan ook over een paar eigenschappen van een kreeft of alleen die van een tweeling?

xx alvast bednkt

Eh waarom neem je horoscopen zo serieus?

Neem gewoon de horoscoop van je geboortedag. En neem je die horoscopen echt serieus? (gewoon een vraag, niet bot bedoeld)

Horoscopen zijn onzin. Die gasten zitten achter hun bureau en denken ‘goh wat zal ik deze week eens bij tweeling zetten? Laten we voor ‘je hebt mogelijk veel geluk deze week’ gaan.’

Ik had niet eens gedacht dat mensen zich dit serieus afvragen. :stuck_out_tongue: Droog.

Kijk, horoscopen is iets wat vroeger al heel lang geleden werd ‘uitgevonden’. Je horoscoop was het sterrenbeeld wat op dat moment dat je geboren werd achter de zon stond. Later heeft men hier vaste data aan vast gekoppeld zodat je makkelijker kan weten welk sterrenbeeld je bent. In de loop der honderden jaren zijn de sterrenbeelden echter verschoven. Dus dan ben je misschien, volgens de vastgestelde horoscoopdata een tweeling maar is je echte, ware sterrenbeeld een hele andere.

Dus, conclusie, waarschijnlijk ben je noch kreeft noch tweeling, sorry.

Ik heb eigenlijk geen idee. Ik ben 1 dag te vroeg geboren, maar wel gewoon beide Ram.

Ik moet trouwens zeggen dat mijn horoscopen heel erg goed kloppen, en dus neem ik ze serieus. (:

ik neem het niet echt serieus, het was gewoon een vraagje, een mens mag nieuwsgierig zijn

nee

hmm klopt maar die eigenshappen van een tweeling kloppen wel voor een groot deel maar ik kijk alleen uit nieuwsgierigheid

hmm van waar al die wijsheid?

eindelijk een positieve reactie! thank god!bij mij kloppen ze ook heel erg qua eigenschappen maar die horoscopen in de kranten enzo geloof ik niet zo erg

Mijn eigenschappen van Ram kloppen opzich ook best vaak. :slightly_smiling_face:

het princiep klopt wel

ik denk gewoon alleen die van de tweeling

Dat vroeg ik me ook af, bij mezelf, ik zou in november geboren woorden maar het was in december, maar ik weet zeker dat ik boogschutter ben dat klopt gewoon, ik geloof niet in de horoscopen in de krant of tijdschriften met je gaat deze week een hele leuke jongen vinden ofzo, dat komt nooit uit. Maar de ‘basis’ dingen kloppen wel zoals bij een boogschutter, avontuurlijkheid en enthousiasme en eigenwijsheid herken ik wel bij mezelf en anderen merke dat ook wel.

Om iedereen even uit de droom te helpen:

http://www.goeievraag.nl/…pen-bijna.4289#antwoorden

http://www.dailynoted.nl/…oekt-waarom-magazine.html

Hmm, mja. Onzin of niet, ik vind ze leuk om te lezen. (:

Algemene Natuur Wetenschappen (ANW). Ik heb een les opgelet, want dit vond ik opzich wel interessant :’) de rest van dat vak is echt bullshit.

Vaak staan er zo algemene dingen in, dat ze voor bijna elk leven te interpreteren zijn, let maar eens op de horoscoop van een ander willekeurig sterrenbeeld.