Horoscoop toch minder onzinnig dan je zou denken?!

Heel stom, maar laatst stond er in mn horoscoop dat ik best mn trotsheid mocht tonen. Net die dag werd ik 16 dus ik dacht why not. Sinds die dacht krijg ik opeens complimenten en kijken jongens om als ik voorbij loop. En ze noemen me knap en alles. En dat opeens. Best wel eng, zo’n horoscoop. Hebben jullie dat ook wel eens, dat die pure onzin best wel waar leek wat betreft jongens. Deel hier je verhaal.

Niet alleen jongens maar gewoon veel dingen, ook met tarot kaarten ookal geloof ik er allemaal niet in.

Nou, het lijkt me logisch dat als jij er zelfverzekerd/trots bijloopt, dat je dan ook meer aandacht krijgt dan wanneer je ineen gedoken aan de kant blijft?

Sorry, ik geloof er niet in!

Eh nee, tis natuurlijk enorme onzin… er zijn miljarden mensen die hetzelfde sterrenbeeld hebben en dan zou zo’n verhaaltje op iedereen slaan…
Ze houden het vaak gewoon vaag genoeg zodat dat je zelf er een interpretatie aan kunt geven en dat het daardoor sneller lijkt te kloppen…

Hmm ik zie dat meer als een tip. Het is ook wel voorspelbaar dat als je ‘trotsheid’ gaat tonen je meer zelfvertrouwen uitstraalt en dat is dan weer aantrekkelijk.

Ik geloof er niet in het is zo algemeen.

Hmm nee ik geloof er echt helemaal niet in. Heb een keer samen met iemand horoscopen gemaakt voor een school blad en echt bij iedereen kwam het uit wat vreemd? of gewoon heel logisch omdat alles zo algemeen is

Horoscopen zijn vaak op het oog doelgericht, maar eigenlijk heel algemeen opgesteld. Zodat 2/3 van die dingen toch wel waar wordt etc.

ik lees altijd al mijn horoscopen. dan kies ik de leukste uit, en daar leef ik mijn dag naar, zegmaar. voor mij is het altijd zo’n steuntje in mijn achterhoofd, zodat ik zeker weet dat elke dag me wel iets brengt. het klinkt raar, maar ik vind het fijn.

Geloof er niet zo in al lees ik ze wel iedere dag haha.

Ach, ik vind typisch een voorbeeld van een advies wat je eig aan IEDEREEN zou kunnen geven. Iedereen mag wel eens zijn trotsheid laten zien. Horoscopen vind ik ook heel algemeen, vaak worden ze zo geschreven dat je er zelf van alles bij kan invullen of een algemeen advies wat iedereen wel kan gebruiken. Zoiets als ‘lach vandaag een wat meer’, tja… dat mag iedereen imo wel doen toch?

Horoscopen kúnnen niet eens kloppen:

Of je tweeling/stier/ram/oid bent wordt bepaald door het sterrenbeeld wat op het moment van jouw geboorte achter de zon staat. Maar door de loop van de jaren is dit allemaal verschoven, dus misschien ben je wel tweeling/stier/ram, maar dat is dus niet het sterrenbeeld wat op het moment van jouw geboorte achter de zon stond.
Totale onzin dus, horoscopen, maar ze zijn wel leuk om te lezen (:

in de spits heb ik trouwens al 3x dezelfde gehad in een jaar xD

In de Elle daghoroscoop stond een keer: Heb je een partner? Dan word vandaag een hele speciale dag! → Die avond werd ze ten huwelijk gevraagd door mijn stiefvader :slightly_smiling_face:

Haha, ja wel ongeveer zoiets. Laatst las ik voor de grap mijn horoscoop in de krant. Er stond dat ik een persoon zou ontmoeten waarmee ik helemaal op een lijn zat. Ben toen inderdaad iemand tegengekomen, weliswaar iemand die ik al kende maar toch, en we zaten inderdaad op een lijn wat betreft een bepaalde mening. Maar dat was het dan ook wel een beetje haha.

Nee, blijft bullshit.

Een leuke jongen zocht contact met mij, ik helemaal blij, zag ik die avond dat hij een hele liefdes verklaring had gestuurd naar z’n ex op facebook. Ik denk daaayumn, stond er in mijn horoscoop dat “er iets flink tegen zou zitten, maar dat ik optimistisch moest blijven en dat het goed zou komen”. Dat weekend was er feestje en hebben we het zeeer gezellig gehad. Met die ex was het ook over want ze hadden ruzie gekregen.